Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11325
Pillanatnyi aktív felhasználók száma211
Aktív intézményi felhasználó147
Aktív szállítói felhasználó64
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10376134

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Általános információk a központosított közbeszerzéssel kapcsolatban Intézmények részére

2018.02.23.:

Tisztelt Intézmények!

A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) hatálya alá tartozó intézmények a kiemelt termékekre vonatkozó beszerzéseik megvalósítása során a Kr. előírásai szerint kötelesek eljárni.

Kiemelt termékkör tárgyban saját hatáskörben beszerzést az intézmény kizárólag a Kr. 7.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban felsorolt esetekben valósíthat meg.

A Kr. 7.§ (2) bekezdése szerint az intézmény a 7.§ (1) bekezdésben foglalt körülmények mérlegelésekor a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, továbbá az ezen bekezdés alkalmazása nem eredményezheti a központosított közbeszerzési rendszer keretén belül történő közbeszerzés indokolatlan mellőzését.

A Kr. 8.§ (4) bekezdése alapján hatályos keretmegállapodás hiányában, a kiemelt termék saját hatáskörben történő beszerzése során kötött szerződésben az intézmény szerződéses kötelezettséget kizárólag a központi beszerző szervezet által a kiemelt termék vonatkozásában megkötendő keretmegállapodás hatálybalépésének időpontjáig vállalhat. Az intézménynek a szerződés időbeli hatályát erre tekintettel kell megállapítania.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2016. május 23-án megújult a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu), melynek többek között egyik célja a gyorsabb ügyintézés biztosítása, mellyel a saját hatáskörű igények bejelentése is gyorsabbá és egyszerűbbé vált.

A saját hatáskörben tervezett beszerzéssel kapcsolatos kérelmet az intézménynek a portál felületén kell rögzítenie/feltöltenie, a saját hatáskörű beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés kizárólag elektronikus úton történik.

Az igénybejelentést és a kapcsolódó dokumentumokat a portálon az Intézményi nyitólap > Tervezés és igénykezelés > új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése útvonalon kell feltölteni, azokat egyéb módon (fax, e-mail, stb.) a Közbeszerzési Igazgatóság részére nem kell megküldeni. A portálra nem rögzített, azaz kizárólag postai úton, illetve faxon/e-mailben megküldött bejelentések jóváhagyására nincs lehetőség.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság