Felhívás intézményi adatok aktualizálására


2023. 07. 05. 14:02

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a Központosított Közbeszerzési Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) adattisztítást fog megkezdeni, melynek részeként kérjük a tisztelt intézményeket, hogy 2023. augusztus 01. napjáig szíveskedjenek frissíteni, aktualizálni és – adathiány esetén – megadni intézményi adataikat, különös tekintettel az adószámra, kötelezettségi adatokra* és a felhasználókra**. Az adatkarbantartáshoz, illetve a kötelezettségi adatok beállításának elvégzéséhez segítséget nyújt a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Dokumentumtár – Hírfájlok” menüpontban található részletes segédlet (230428 KKP_hirek_segedlet_intezmenyi adatok karbantartasa.pdf).

Segítő közreműködésüket előre is köszönjük!

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

* Az intézményi adatlap „Kötelezettségi adatok” megnevezésű tablapján a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet intézményi hatályra vonatkozó előírásainak megfelelően kiemelt termékkörök szerinti bontásban végezzék el a „Kötelezett”, illetve „Önként csatlakozó” státusz beállítását.
**
Az intézmény adatainak, felhasználóinak kezelésére (hozzáadás, törlés, jogosultság beállítása/módosítása) az intézmény adatlapján „Adminisztrátor” szerepkörrel rendelkező felhasználó(k) jogosult(ak).