Felhívás az Intézmények hiányos adatainak teljes körű kitöltésére vonatkozóan
Felhívás az Intézmények hiányos adatainak teljes körű kitöltésére vonatkozóan
Tisztelt Intézmények!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által működtetett központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu; továbbiakban: Portál) adatkarbantartás elvégzése szükséges, tekintettel az aktuálisan közeledő 2024. január 31. határidőre.
Kérjük, hogy intézményük adatait ellenőrizni, aktualizálni, frissíteni és – hiányos adatok esetén – teljeskörűen kitölteni, valamint a kötelezettségi adatok beállítását elvégezni szíveskedjenek.
Az intézmény adatainak karbantartására és a felhasználói jogosultságok kezelésére az intézmény adatlapján megjelölt „Adminisztrátor” szerepkörrel rendelkező felhasználók jogosultak.
Az adatkarbantartás elvégzésére, valamint a kötelezettségi adatok beállítására vonatkozóan részletes segédlet érhető el a Portálon a „Dokumentumtár – Hírfájlok” menüpontban („240712_intezmenyi_adatok_karbantartasa_KKP_segedlet.pdf”).
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság