Tájékoztató a „Papíripari termékek, író- és irodaszerek szállítása 2023.” tárgyú, KM01PPAP23 azonosító számú keretmegállapodás alapján történő verseny újranyitással kapcsolatban

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a keretmegállapodásos eljárás 2. részében az intézményi verseny újranyitást követően a nyertes Ajánlati excel sablon feltöltésekor a keretmegállapodás 2. számú mellékletét képező árlistától eltérő kiszerelés rögzítése nem lehetséges a Portálon.

A keretmegállapodás adatapján letölthető Napi árlistában (xlsx) a „Minimálisan rendelhető kiszerelés” (“Q” oszlop) és a „Kiszerelési mértékegység” (“N”) oszlopokban látható, hogy az adott Eladónál mi a minimális rendelés, illetve a „Rendelési és teljesítési lépésköz a Minimálisan rendelhető kiszerelésen felül” (“R” oszlop). Különösen fontos ezen adatok vizsgálata pl. borítékok, genothermek, iratsínek, spirálok, feliratozás esetében stb. Amennyiben a beszerzési mennyiség nem a Portálon található kiszerelési mennyiségekhez igazodva került meghatározásra, előfordulhat, hogy Eladó(k) nem tud(nak) érvényes (keretmegállapodásban foglaltaknak megfelelő) ajánlatot benyújtani.

Verseny újranyitás során a Portálon, az árlistában megadott „Minimálisan rendelhető kiszerelés”-ek figyelmen kívül hagyása az eljárás eredménytelenségével is zárulhat.

Kérjük, hogy a fentiekre tekintettel a verseny újranyitás megtervezésekor, a műszaki tartalom meghatározásánál a Portálon található „Minimálisan rendelhető kiszerelés”-eket szíveskedjenek figyelembe venni.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.