Vissza 2023.10.16. 09:53. UPDATE: a hiba elhárult -- Tájékoztatás a Portál automatikus rendszerüzenet email-küldési problémájával kapcsolatban

UPDATE - 2023.10.16. 09:52.:

Információink szerint a hiba elhárult.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

-------------------

Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk a tisztelt Felhasználókat, hogy az MS365, valamint Azure rendszerekben lévő postafiókokra küldött levelek kézbesítéseivel kapcsolatban problémát tapasztaltunk, nem minden levelet vesznek át a szerverek, a levelek jelenleg torlódnak. A Microsoft tud a problémáról, világszintű a hiba, melyet  48-72 órán belül javítanak.

Amennyiben azt tapasztalták, hogy a Központosított Közbeszerzési Portálról 2023.10.11-től kezdődően nem, vagy csak nagyon késve kapták meg az email értesítéseket akkor ez a fenti probléma miatt lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a további problémák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a Portál felületén folyamatosan kövessék nyomon az aktuális feladataikat (Vezérlőpult – Feladatok menüpont). A Portál összes többi funkciója a szokásos módon megfelelően működik.

Szíves türelmüket kérjük a probléma megoldásáig és köszönjük megértésüket.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.