Felhívás az Intézmények hiányos adatainak teljes körű kitöltésére vonatkozóan
KEF Központosított Közbeszerzési Portál
Felhívás az Intézmények hiányos adatainak teljes körű kitöltésére vonatkozóan
Tájékoztatás a tiszta közúti járművek beszerzésének az alacsony kibocsátású mobilitás támogatása érdekében történő előmozdításáról szóló 397/2022. (X. 20.) Korm. rendeletben előírt ...
Új KEF-Központosított Közbeszerzési Portál - Első lépések
Tisztelt Intézmények!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által működtetett központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu; továbbiakban: Portál) adatkarbantartás elvégzése szükséges, tekintettel az aktuálisan közeledő 2024. január 31. határidőre.
Kérjük, hogy intézményük adatait ellenőrizni, aktualizálni, frissíteni és – hiányos adatok esetén – teljeskörűen kitölteni, valamint a kötelezettségi adatok beállítását elvégezni szíveskedjenek.
Az intézmény adatainak karbantartására és a felhasználói jogosultságok kezelésére az intézmény adatlapján megjelölt „Adminisztrátor” szerepkörrel rendelkező felhasználók jogosultak.
Az adatkarbantartás elvégzésére, valamint a kötelezettségi adatok beállítására vonatkozóan részletes segédlet érhető el a Portálon a „Dokumentumtár – Hírfájlok” menüpontban („230428 KKP_hirek_segedlet_intezmenyi adatok karbantartasa.pdf”).
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
A felhasználói kézikönyvek
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása