Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó12973
Pillanatnyi aktív felhasználók száma1
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2020.06.25.:

Igényfelmérés egészségügyi termékek és létesítménygazdálkodással kapcsolatos szolgáltatások tárgykörében 2021. költségvetési évre vonatkozóan

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott

  • „Orvostechnikai fogyóeszközök, fertőtlenítőszerek”, valamint
  • „Létesítménygazdálkodással kapcsolatos szolgáltatások fekvőbeteg szakellátást nyújtó egészségügyi intézmények részére”

tárgyú kiemelt termékkörökre vonatkozóan igényfelmérést végez.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2020.06.09.:

Energia (villamos-, földgáz) beszerzésére vonatkozó igényfelmérés meghosszabbítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Energia kiemelt termékkörre vonatkozó igényfelmérés megküldési határidejét 2020. június 24-én 15 óráig meghosszabbítja.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

A hír mellékletében, ill. a Dokumentumok/Sablonok könyvtárban megtalálható igényfelmérő excel fájlokat kitöltve, legkésőbb 2020. június. 24-én 15 óráig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.

 

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Tájékoztatás a „Nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése - 2015.” tárgyú keretmegállapodás lezárásáról a 3. részben (KM03FMNY15)

Tisztelt Intézmények/Partnerek! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a EKMNY07FMNY15 azonosító számú, „ Nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése - 2015 ” tárgyú eljárás 3. része, azaz a KM03FMNY15 azonosító számú, „ 3. rész Nyomtatók, Tintasugaras multifunkciós...

Tájékoztató Ajánlattevők részére a második körös verseny újranyitásokkal kapcsolatosan

2018.03.01.: Tisztelt Partnereink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kbt. 104.§ (3) bekezdése alapján : „….a keretmegállapodésban részes ajánlattevőket ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség terheli.” Kérjük tisztelt Partnereinket, hogy amennyiben a versenyújranyitások...

Általános információk a központosított közbeszerzéssel kapcsolatban Intézmények részére

2018.02.23.: Tisztelt Intézmények! A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) hatálya alá tartozó intézmények a kiemelt termékekre vonatkozó beszerzéseik...

Tájékoztatás a KM01PPAP16 azonosító számú, "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása" tárgyú keretmegállapodás lezárásáról

Tisztelt Intézmények! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KM01PPAP16 azonosítószámú, " Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása " tárgyú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető. Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy...

Tájékoztatás a Mobiltelefonok beszerzése tárgyú keretmegállapodás lezárásáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01MTEL17 azonosítószámú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető. Kérjük, hogy az intézményi verseny újranyitásos eljárások mihamarabbi lezárásáról gondoskodni szíveskedjenek. ...

Tájékoztatás a KM01UTNK19 azonosító számú, „Tankautós üzemanyag szállítása” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság „Tankautós üzemanyag szállítása” tárgyban 2019. március 14-én keretmegállapodást kötött. A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” –...

Hiánypótlási hiba elhárult

2019.02.18. Felhívjuk a Tisztelt Intézményeink/Partnereink figyelmét, hogy a Hiánypótlás esetén a fájlfeltöltés ismét a megszokott módon működik.

Hiánypótlás esetén a fájl feltöltés nem működik.

2019.02.11. Felhívjuk a Tisztelt Intézményeink/Partnereink figyelmét, hogy a Verseny Újranyitások esetén a már folyamatban lévő Hiánypótlások adatlapjaira a fájl feltöltés nem működik. Amint a Portál ezen modulja helyreáll, a Portál főoldalán itt és a Hírekben jelezzük. A...

Tájékoztatás a „Térinformatikai szoftverek és kapcsolódó szolgáltatások” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről

Tisztelt Intézmények! Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Térinformatikai szoftverek és kapcsolódó szolgáltatások” tárgyú (EKMNY01GEOS18 azonosító számú) eljárás eredményeként 2019. február 04-én megkötötte a KM01GEOS18 azonosító számú...

A Hiánypótlások bontása ismét a megszokott módon működik

Felhívjuk a Tisztelt Intézményeink/Partnereink figyelmét, hogy a Verseny Újranyitások esetén a Hiánypótlások bontása ismét a megszokott módon működik.