Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó30736
Pillanatnyi aktív felhasználók száma12
Aktív intézményi felhasználó8
Aktív szállítói felhasználó4
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.01.19.:
KARBANTARTÁS

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 28. 14:00 és január 31. 08:00 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál (https://www.kozbeszerzes.gov.hu/) nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett időtartamra ne ütemezzenek eljárási határidőt, cselekményt.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.01.19.:
Éjszakai karbantartás

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 18. 20:00 és január 19. 01:30 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál nem volt elérhető.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a „Térfigyelő kamerarendszerek és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése-2020.” tárgyú, KM01KAM20 azonosítószámú keretmegállapodás megkötéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a „Térfigyelő kamerarendszerek és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése-2020” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság 2021. május 31-én keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás célja - összhangban a 168/2004 (V. 25.) Korm. rendelet 1. mellékletének 10. pontjában foglaltakkal - , hogy a csatlakozó intézmények (önkormányzatok) számára biztosítsa a térfigyelő kamerarendszerek kialakításához szükséges eszközöket és szolgáltatásokat (pl.: térfigyelő és rendszámfelismerő kamerák szállítása és telepítése, a települési felvételtároló és visszanéző központ eszközeinek szállítása és telepítése, a kamerák és a települési központok erősáramú és adathálózati eszközeinek szállítása valamint az ezekhez kapcsolódó kivitelezési munkák, a koncepcionális-, engedélyezési-, valamint kiviteli terv elkészítése, a szükséges hatósági és egyéb engedélyek beszerzése, a rendszer dokumentációjának elkészítése, a rendszerek üzemeltetése és karbantartása).

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodásban található általános informatikai eszközök (szerverek, munkaállomások, hálózati eszközök) beszerzésére csak konkrét kamerarendszerek megvalósítása illetve bővítése céljából van lehetőség, az általános informatikai célú beszerzéseket továbbra is a DKÜ Zrt. által kezelt szerződésekből / keretmegállapodásokból kell megvalósítani.

Azon intézmények, melyek nem tartoznak a 168/2004 (V. 25.) Korm. rendelet által megjelölt önkormányzati intézményi körbe, azok jelen keretmegállapodásból csak a KEF külön engedélyével szerezhetnek be.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt, a KM01KAM20 azonosítóra szűrve érhető el a dokumentumok között.

 

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság