Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó30736
Pillanatnyi aktív felhasználók száma8
Aktív intézményi felhasználó5
Aktív szállítói felhasználó3
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.01.19.:
KARBANTARTÁS

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 28. 14:00 és január 31. 08:00 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál (https://www.kozbeszerzes.gov.hu/) nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett időtartamra ne ütemezzenek eljárási határidőt, cselekményt.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.01.19.:
Éjszakai karbantartás

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 18. 20:00 és január 19. 01:30 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál nem volt elérhető.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztató a KM01PPAP19 azonosító számú „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása ” tárgyú keretmegállapodás tervezett hatálybalépéséről

Tisztelt Intézmény!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság lefolytatta az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú központosított közbeszerzési eljárást.

Az eljárás eredményeként a KM01PPAP19 azonosítószámú keretmegállapodás  megkötése és hatálybalépése 2019. július 01-jei héten megtörténik.

A keretmegállapodás hatálybalépéséről a Hírek menüpont alatt tájékoztatjuk az Intézményeket.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság