Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó30739
Pillanatnyi aktív felhasználók száma5
Aktív intézményi felhasználó3
Aktív szállítói felhasználó2
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.01.19.:
KARBANTARTÁS

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 28. 14:00 és január 31. 08:00 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál (https://www.kozbeszerzes.gov.hu/) nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett időtartamra ne ütemezzenek eljárási határidőt, cselekményt.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.01.19.:
Éjszakai karbantartás

Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. január 18. 20:00 és január 19. 01:30 között karbantartási feladatok miatt a Központosított Közbeszerzési Portál nem volt elérhető.

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás az Utaztatási Portál aktív felületén keresztül történő kormányváró foglalásáról

Tisztelt Intézmények!/Tisztelt Szolgáltatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a 1942/2017. (XII. 11.) Korm. határozat 4. pontjának megvalósítása érdekében a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM01NKUT17 azonosító számú keretmegállapodásból történő kormányváró foglalások (megrendelések) lebonyolítását a Központi Kormányzati Utaztatási Portál (továbbiakban: Utaztatási Portál) aktív felületén keresztül, a repülőjegy foglaláshoz kapcsolódóan biztosítja az alábbiak szerint.

 

1. Az intézményi utazásszervező az Utaztatási Portál Aktív foglalás – Repülőjegy foglalás során az odaút és a visszaút tekintetében külön – külön be tudja jelölni a kormányváró igényét, melynek díja mindig utólag (a kormányváró üzemeltetőjének díjszabása alapján) kerül rögzítésre a Szolgáltatók által.

 

2. Az aktív felületén keresztül az Intézmény által igényelt kormányvárót a Szolgáltató a Foglalások megtekintése – Részletek menüpontjában tudja megtekinteni és kezelni.

 

3. A Szolgáltatónak kormányváró igénylés esetén fel kell vennie a kapcsolatot a kormányváró üzemeltetőjével és az üzemeltetőtől kapott díj alapján a foglalást módosítania kell olyan módon, hogy az Egyéb speciális szolgáltatás díja sorhoz a megjegyzés rovatba beírja, hogy „kormányváró foglalása megtörtént” és rögzíti a kormányváró díját, mely ezt követően hozzáadódik a repülőjegy végösszegéhez.

 

Kérjük, hogy a kormányváró aktív felületen keresztül történő foglalását a fentiek szerint, a 275/2015. (IX. 21.) Korm. rendeletre is figyelemmel szíveskedjenek megvalósítani.

A kormányváró szolgáltatásainak a passzív felületen, illetve telefonon és elektronikus levél útján történő ügyintézésére továbbra is az eddigi módon, kizárólag a hatályos keretmegállapodás előírásainak megfelelően történhet.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság