Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú, KM01PPAP19 azonosítószámú keretmegállapodás módosításáról
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás módosításra került, a módosítás 2021. december 20-án lépett hatályba.
A keretmegállapodás-módosítás a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve érhető el a dokumentumok között.
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság