Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
202.02.16.:
Tájékoztatás a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 2021. február 3. napjától hatályos módosításának értelmezési kérdéseivel kapcsolatban
Részletek lent, a Hírek között.
202.02.15.:
Tisztelt Intézmények!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. február 3-án a Magyar Közlöny 2021/16. számában megjelent a 41/2021. (II.2.) Korm. rendelet a központosított közbeszerzési rendszerrel kapcsolatos egyes kormányrendeletek, így a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a Nemzeti Kommunikációs Hivatal jogállásáról és a kormányzati kommunikációs beszerzésekről szóló 162/2020. (IV. 30.) Korm. rendelet módosításáról, mely alapján 2021. február 3-tól a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) folytatja le az alábbi kiemelt termékkörökre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárásokat és működteti a központosított közbeszerzési rendszert:
Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság az új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárás előkészítését megkezdte. Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézménynek lehetősége van a Kormányrendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítani a beszerzését.
További részletek a Hírek között olvashatóak.
2019.10.31.:
Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.
A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.
Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.
Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.
Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodásban foglaltak betartásáról
Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy amennyiben a központosított közbeszerzési eljárás alapján megkötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás teljesítése során nem szerződésszerű teljesítésre kerül sor, haladéktalanul jelentsék be a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) részére. Nem szerződésszerű teljesítésnek minősül pl. a teljesítés elmaradása, a késedelmes, illetve a hibás teljesítés.
A KEF a belejelentéseket megvizsgálja és a feltételek fennállása esetén alkalmazza a keretmegállapodásban foglalt, számára biztosított szankciókat, továbbá szükség esetén tájékoztatja a Közbeszerzési Hatóságot.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a keretmegállapodás IX. fejezet 1. pontjában foglaltak alapján az Eladó és az Intézmény köteles egymással együttműködni és mindent elkövetni a vitás kérdések peren kívüli rendezése, megoldása érdekében.
Javasoljuk, hogy visszatérő, illetve ütemezett megrendelések esetén is éljenek az egyedi szerződés megkötésének lehetőségével és abban rendelkezzenek a keretmegállapodásban nem szabályozott kérdésekről.
Amennyiben a felek nem tudják rendezni a vitás kérdéseket, illetve a fentiekben részletezett nem szerződésszerű teljesítés esete merülne fel, kérjük, a kozbeszerzes@kef.gov.hu e-mail címen bejelenteni szíveskedjenek.
Tisztelettel:
Központosított Közbeszerzési Főosztály