Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó27943
Pillanatnyi aktív felhasználók száma0
Aktív intézményi felhasználó0
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2020.06.25.:

Igényfelmérés egészségügyi termékek és létesítménygazdálkodással kapcsolatos szolgáltatások tárgykörében 2021. költségvetési évre vonatkozóan

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott

  • „Orvostechnikai fogyóeszközök, fertőtlenítőszerek”, valamint
  • „Létesítménygazdálkodással kapcsolatos szolgáltatások fekvőbeteg szakellátást nyújtó egészségügyi intézmények részére”

tárgyú kiemelt termékkörökre vonatkozóan igényfelmérést végez.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2020.06.09.:

Energia (villamos-, földgáz) beszerzésére vonatkozó igényfelmérés meghosszabbítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Energia kiemelt termékkörre vonatkozó igényfelmérés megküldési határidejét 2020. június 24-én 15 óráig meghosszabbítja.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

A hír mellékletében, ill. a Dokumentumok/Sablonok könyvtárban megtalálható igényfelmérő excel fájlokat kitöltve, legkésőbb 2020. június. 24-én 15 óráig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.

 

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a KM01TEGJ17 azonosító számú, „Személyszállító személygépjárművek közép 5. kategória – 2650 mm vagy annál kisebb tengelytávval – szerinti elektromos gépjárművek beszerzése a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó intézmények részére” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a Tisztán elektromos üzemű gépjárművek beszerzése a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények részére tárgyú, TED 2017/S 022-037048 (2017.02.01.) számon megjelent nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeképpen, az eljárás 1. része („Személyszállító személygépjárművek közép 5. kategória – 2650 mm vagy annál kisebb tengelytávval – szerinti elektromos gépjárművek beszerzése a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó intézmények részére”) vonatkozásában 2017. július 24. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01TEGJ17 keretmegállapodás azonosítóra szűrve ITT érhető el a dokumentumok között. Az eljáráshoz kapcsolódó további közbeszerzési dokumentumok az Eljárás adatlapján találhatóak.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás terhére beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően van lehetőség.

Tájékoztatjuk Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01TEGJ17 azonosító számú keretmegállapodásból gépjármű termék önállóan nem rendelhető. A kosárba a kiválasztott gépjármű terméken felül a hozzá tartozó hatósági díjat és forgalombahelyezési díjat is bele kell helyezni.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság