Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11133
Pillanatnyi aktív felhasználók száma191
Aktív intézményi felhasználó131
Aktív szállítói felhasználó60
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10369298

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.04.04.:

KM01PPAP16 - Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01PPAP16 azonosítószámú, "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása" tárgyú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy az új szerződés megkötésére irányuló eljárásban az ajánlatok bírálata folyamatban van, a keretmegállapodás megkötése 2019. II. negyedévében várható.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztató a „Nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése - 2013” tárgyú keretmegállapodás 2. (Általános Multifunkciós eszközök) és 4. részének (Kellékanyag (után gyártott és újra gyártott kellékanyagok)) teljesüléséről

Tisztelt Intézmények/Partnerek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a keretmegállapodások teljesülési adatainak felülvizsgálatát elvégeztük . A vizsgálat eredményeként az adatokat korrigáltuk. Ez alapján a „Nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése - 2013”  tárgyú eljárás  „Általános Multifunkciós eszközök” és a „Kellékanyag (után gyártott és újra gyártott kellékanyagok)” részek teljesülési adatai 2016.09.29-én:

2. rész: Általános Multifunkciós eszközök: 58,07%

4. rész: Kellékanyag (után gyártott és újra gyártott kellékanyagok): 86,09%

A teljesülés további alakulását a már megszokott módon, a keretmegállapodások adatlapján a "Teljesülési összegek" fülön követhetik nyomon.