Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31945
Pillanatnyi aktív felhasználók száma357
Aktív intézményi felhasználó267
Aktív szállítói felhasználó90
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.09.16.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál karbantartás miatt 2022. október 7. (péntek) 18:00 óra és 2022. október 10. (hétfő) 8:00 óra között nem lesz elérhető.
Kérjük, hogy a tervezett, illetve előkészített versenyújranyitások indítása során az ajánlattételi és egyéb határidőket a fentiek figyelembevételével szíveskedjenek meghatározni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.09.07.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Központosított Közbeszerzési Portálján (KEF KKP) a közeljövőben karbantartás várható, mely adattisztítási feladatokat is magában foglal.

Ennek érdekében kérjük ellenőrizni szíveskedjenek, hogy az intézményüknek/szállítójuknak megkezdett Megrendelés stornózása„Teljesítés stornózása, illetve megindított „Megrendelés lezárása az aktuális teljesítési számokkal” folyamata van-e függőben. Lehetőség szerint kérjük ezen folyamatokat mihamarabb – a valós tényeknek megfelelően – lezárni szíveskedjenek (jóváhagyás vagy elutasítás).

Ezeket a feladatokat intézményi viszonylatban az Intézményi nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban, míg szállítóként a Szállítói nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban (mindkettő esetén a „Stornózás Jóváhagyására váró teljesítések listája”„Stornózás Jóváhagyására váró megrendelések  listája”„Megrendelés lezárása aktuális teljesítéssel visszaigazolása” nevű táblázatokban) találják meg.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztató a KM01PPAP19 azonosító számú „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása ” tárgyú keretmegállapodás tervezett hatálybalépéséről

Tisztelt Intézmény!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság lefolytatta az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú központosított közbeszerzési eljárást.

Az eljárás eredményeként a KM01PPAP19 azonosítószámú keretmegállapodás  megkötése és hatálybalépése 2019. július 01-jei héten megtörténik.

A keretmegállapodás hatálybalépéséről a Hírek menüpont alatt tájékoztatjuk az Intézményeket.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság