Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztató a KM01PPAP19 azonosító számú „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása ” tárgyú keretmegállapodás tervezett hatálybalépéséről
Tisztelt Intézmény!
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság lefolytatta az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú központosított közbeszerzési eljárást.
Az eljárás eredményeként a KM01PPAP19 azonosítószámú keretmegállapodás megkötése és hatálybalépése 2019. július 01-jei héten megtörténik.
A keretmegállapodás hatálybalépéséről a Hírek menüpont alatt tájékoztatjuk az Intézményeket.
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság