Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó10497
Pillanatnyi aktív felhasználók száma31
Aktív intézményi felhasználó22
Aktív szállítói felhasználó9
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma72
Rendelhető termékek száma10357071

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.01.14.

Friss hír!

Felhívjuk a Tisztelt Intézményeink/Partnereink figyelmét, hogy a Verseny Újranyitások esetén a Hiánypótlások bontása jelenleg nem lehetséges.

Amint a Portál ezen modulja helyreáll, a Portál főoldalán itt és a Hírekben jelezzük.

A kellemetlenségért elnézésüket és szíves türelmüket kérjük.

 

2018.03.01.:

Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kbt. 104.§ (3) bekezdése alapján : „….a keretmegállapodésban részes ajánlattevőket ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség terheli.”

Kérjük tisztelt Partnereinket, hogy amennyiben a versenyújranyitások során nem tudnak eleget tenni a Kbt.-ben és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott kötelességüknek, abban az esetben erről és ennek indokáról az ajánlattételi határidő lejártáig a központosított közbeszerzési portálon a tárgyi versenyújranyitás adatlapján, a kiegészítő tájékoztatás kérések közé feltöltött nyilatkozattal legyenek szívesek tájékoztatni az Intézményt.

Kérjük továbbá, hogy a nyilatkozatukat ne a felolvasólapok közé töltsék fel.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2018.02.23.:

Tisztelt Intézmények!

A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) hatálya alá tartozó intézmények a kiemelt termékekre vonatkozó beszerzéseik megvalósítása során a Kr. előírásai szerint kötelesek eljárni.

Kiemelt termékkör tárgyban saját hatáskörben beszerzést az intézmény kizárólag a Kr. 7.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban felsorolt esetekben valósíthat meg.

A Kr. 7.§ (2) bekezdése szerint az intézmény a 7.§ (1) bekezdésben foglalt körülmények mérlegelésekor a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, továbbá az ezen bekezdés alkalmazása nem eredményezheti a központosított közbeszerzési rendszer keretén belül történő közbeszerzés indokolatlan mellőzését.

A Kr. 8.§ (4) bekezdése alapján hatályos keretmegállapodás hiányában, a kiemelt termék saját hatáskörben történő beszerzése során kötött szerződésben az intézmény szerződéses kötelezettséget kizárólag a központi beszerző szervezet által a kiemelt termék vonatkozásában megkötendő keretmegállapodás hatálybalépésének időpontjáig vállalhat. Az intézménynek a szerződés időbeli hatályát erre tekintettel kell megállapítania.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2016. május 23-án megújult a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu), melynek többek között egyik célja a gyorsabb ügyintézés biztosítása, mellyel a saját hatáskörű igények bejelentése is gyorsabbá és egyszerűbbé vált.

A saját hatáskörben tervezett beszerzéssel kapcsolatos kérelmet az intézménynek a portál felületén kell rögzítenie/feltöltenie, a saját hatáskörű beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés kizárólag elektronikus úton történik.

Az igénybejelentést és a kapcsolódó dokumentumokat a portálon az Intézményi nyitólap > Tervezés és igénykezelés > új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése útvonalon kell feltölteni, azokat egyéb módon (fax, e-mail, stb.) a Közbeszerzési Igazgatóság részére nem kell megküldeni. A portálra nem rögzített, azaz kizárólag postai úton, illetve faxon/e-mailben megküldött bejelentések jóváhagyására nincs lehetőség.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2017.12.15.:

Változás a Megrendelések esetén Portálon megjelenített információk körében

Tisztelt Intézmények/Partnerek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portálon a megrendeléseknél változás történt a megjelenített információk körében.

A megrendeléseknél a mennyiség és a nettó érték jelenik meg a Portálon a kerekítési szabályok okozta kérdéses esetek megelőzése érdekében.

Az ÁFA és a közbeszerzési díj a mindenkori számviteli és adó jogszabályok illetve a vonatkozó keretmegállapodás alapján kerülnek megállapításra.

Kérjük, hogy a beszerzések megvalósítása során (pl. rendelkezésre álló fedezet) kiemelten vegyék figyelembe a fentieket.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás Központi Kormányzati Utaztatási Portál aktív felületének használatáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket és a Szolgáltatókat, hogy a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú központosított közbeszerzési eljárás eredményeként 2015. április 27-én megkötött keretmegállapodás hatálybalépésétől a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a keretmegállapodásból történő megrendelések, foglalások elvégzésére a Központi Kormányzati Utaztatási Portált (a továbbiakban: Utaztatási Portál) vezette be.

A „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM0101NKUT15/1-3 azonosító számú keretmegállapodás 3. számú melléklet Munkafolyamat leírása pontban szerepel, hogy az Utaztatási Portálon alapértelmezésben az aktív foglalási felületet kötelesek használni mind az intézmények utazásszervezői mind pedig a keretmegállapodás szerinti szolgáltatók. Az Utaztatási Portál passzív felülete kizárólag speciális esetekben biztosít a foglalásra lehetőséget, így például csoportos foglalás, retúr utazás vagy bonyolult körutazás esetén indokolt a passzív felület igénybevétele.

Kérjük, hogy az Utaztatási Portálon a repülőjegy, szállás, utasbiztosítás és autóbérlés szolgáltatások foglalásainak lebonyolítását elsődlegesen az aktív felületen végezzék. Biztosítva ezzel ezen szolgáltatások egyszerű, gyors, költségtakarékos és hatékony beszerzését, valamint a közvetlen online foglalás által mind az Intézmények, mind pedig a Szolgáltatók számára elérhető idő- és emberi erőforrás megtakarítást.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság