Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31945
Pillanatnyi aktív felhasználók száma347
Aktív intézményi felhasználó267
Aktív szállítói felhasználó80
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.09.16.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál karbantartás miatt 2022. október 7. (péntek) 18:00 óra és 2022. október 10. (hétfő) 8:00 óra között nem lesz elérhető.
Kérjük, hogy a tervezett, illetve előkészített versenyújranyitások indítása során az ajánlattételi és egyéb határidőket a fentiek figyelembevételével szíveskedjenek meghatározni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.09.07.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Központosított Közbeszerzési Portálján (KEF KKP) a közeljövőben karbantartás várható, mely adattisztítási feladatokat is magában foglal.

Ennek érdekében kérjük ellenőrizni szíveskedjenek, hogy az intézményüknek/szállítójuknak megkezdett Megrendelés stornózása„Teljesítés stornózása, illetve megindított „Megrendelés lezárása az aktuális teljesítési számokkal” folyamata van-e függőben. Lehetőség szerint kérjük ezen folyamatokat mihamarabb – a valós tényeknek megfelelően – lezárni szíveskedjenek (jóváhagyás vagy elutasítás).

Ezeket a feladatokat intézményi viszonylatban az Intézményi nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban, míg szállítóként a Szállítói nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban (mindkettő esetén a „Stornózás Jóváhagyására váró teljesítések listája”„Stornózás Jóváhagyására váró megrendelések  listája”„Megrendelés lezárása aktuális teljesítéssel visszaigazolása” nevű táblázatokban) találják meg.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás Központi Kormányzati Utaztatási Portál aktív felületének használatáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket és a Szolgáltatókat, hogy a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú központosított közbeszerzési eljárás eredményeként 2015. április 27-én megkötött keretmegállapodás hatálybalépésétől a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a keretmegállapodásból történő megrendelések, foglalások elvégzésére a Központi Kormányzati Utaztatási Portált (a továbbiakban: Utaztatási Portál) vezette be.

A „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM0101NKUT15/1-3 azonosító számú keretmegállapodás 3. számú melléklet Munkafolyamat leírása pontban szerepel, hogy az Utaztatási Portálon alapértelmezésben az aktív foglalási felületet kötelesek használni mind az intézmények utazásszervezői mind pedig a keretmegállapodás szerinti szolgáltatók. Az Utaztatási Portál passzív felülete kizárólag speciális esetekben biztosít a foglalásra lehetőséget, így például csoportos foglalás, retúr utazás vagy bonyolult körutazás esetén indokolt a passzív felület igénybevétele.

Kérjük, hogy az Utaztatási Portálon a repülőjegy, szállás, utasbiztosítás és autóbérlés szolgáltatások foglalásainak lebonyolítását elsődlegesen az aktív felületen végezzék. Biztosítva ezzel ezen szolgáltatások egyszerű, gyors, költségtakarékos és hatékony beszerzését, valamint a közvetlen online foglalás által mind az Intézmények, mind pedig a Szolgáltatók számára elérhető idő- és emberi erőforrás megtakarítást.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság