Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó30380
Pillanatnyi aktív felhasználók száma3
Aktív intézményi felhasználó2
Aktív szállítói felhasználó1
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!

A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.

A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2021.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás Központi Kormányzati Utaztatási Portál aktív felületének használatáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket és a Szolgáltatókat, hogy a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú központosított közbeszerzési eljárás eredményeként 2015. április 27-én megkötött keretmegállapodás hatálybalépésétől a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a keretmegállapodásból történő megrendelések, foglalások elvégzésére a Központi Kormányzati Utaztatási Portált (a továbbiakban: Utaztatási Portál) vezette be.

A „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM0101NKUT15/1-3 azonosító számú keretmegállapodás 3. számú melléklet Munkafolyamat leírása pontban szerepel, hogy az Utaztatási Portálon alapértelmezésben az aktív foglalási felületet kötelesek használni mind az intézmények utazásszervezői mind pedig a keretmegállapodás szerinti szolgáltatók. Az Utaztatási Portál passzív felülete kizárólag speciális esetekben biztosít a foglalásra lehetőséget, így például csoportos foglalás, retúr utazás vagy bonyolult körutazás esetén indokolt a passzív felület igénybevétele.

Kérjük, hogy az Utaztatási Portálon a repülőjegy, szállás, utasbiztosítás és autóbérlés szolgáltatások foglalásainak lebonyolítását elsődlegesen az aktív felületen végezzék. Biztosítva ezzel ezen szolgáltatások egyszerű, gyors, költségtakarékos és hatékony beszerzését, valamint a közvetlen online foglalás által mind az Intézmények, mind pedig a Szolgáltatók számára elérhető idő- és emberi erőforrás megtakarítást.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság