Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11537
Pillanatnyi aktív felhasználók száma193
Aktív intézményi felhasználó138
Aktív szállítói felhasználó55
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.09.07.:

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy 2019.09.07-én a Központosított Közbeszerzési Portál egy nagyobb frissítésen esett át. A részletekről lejjebb, a Hírek között találhatnak részletesebb információkat, melyek mind a Szállítói, mind az Intézményi Nyitólap információs paneljén is olvashatóak!

 

2019.09.06.:

Tájékoztatás az Internet Explorer böngészőszoftver támogatottságának megszűnéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2019.09.07-től a Központosított Közbeszerzési Portálon a Microsoft Internet Explorer böngészőszoftver támogatása megszűnik. Internet Explorer alól a Portál egyes funkciói már nem elérhetőek, továbbá az oldalak kinézetében tapasztalható, specifikációtól eltérő megjelenés is problémákat okozhat.

Ahogy eddig is, a Portál a Firefox és Chrome böngészőszoftverekre van elsődlegesen optimalizálva, így ezekkel a szoftverekkel a Központosított Közbeszerzési Portál továbbra is teljes értékűen használható.

 

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás Központi Kormányzati Utaztatási Portál aktív felületének használatáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket és a Szolgáltatókat, hogy a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú központosított közbeszerzési eljárás eredményeként 2015. április 27-én megkötött keretmegállapodás hatálybalépésétől a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a keretmegállapodásból történő megrendelések, foglalások elvégzésére a Központi Kormányzati Utaztatási Portált (a továbbiakban: Utaztatási Portál) vezette be.

A „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM0101NKUT15/1-3 azonosító számú keretmegállapodás 3. számú melléklet Munkafolyamat leírása pontban szerepel, hogy az Utaztatási Portálon alapértelmezésben az aktív foglalási felületet kötelesek használni mind az intézmények utazásszervezői mind pedig a keretmegállapodás szerinti szolgáltatók. Az Utaztatási Portál passzív felülete kizárólag speciális esetekben biztosít a foglalásra lehetőséget, így például csoportos foglalás, retúr utazás vagy bonyolult körutazás esetén indokolt a passzív felület igénybevétele.

Kérjük, hogy az Utaztatási Portálon a repülőjegy, szállás, utasbiztosítás és autóbérlés szolgáltatások foglalásainak lebonyolítását elsődlegesen az aktív felületen végezzék. Biztosítva ezzel ezen szolgáltatások egyszerű, gyors, költségtakarékos és hatékony beszerzését, valamint a közvetlen online foglalás által mind az Intézmények, mind pedig a Szolgáltatók számára elérhető idő- és emberi erőforrás megtakarítást.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság