Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29929
Pillanatnyi aktív felhasználók száma15
Aktív intézményi felhasználó14
Aktív szállítói felhasználó1
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás az Utaztatási Portál aktív felületén keresztül történő kormányváró foglalásáról

Tisztelt Intézmények!/Tisztelt Szolgáltatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a 1942/2017. (XII. 11.) Korm. határozat 4. pontjának megvalósítása érdekében a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM01NKUT17 azonosító számú keretmegállapodásból történő kormányváró foglalások (megrendelések) lebonyolítását a Központi Kormányzati Utaztatási Portál (továbbiakban: Utaztatási Portál) aktív felületén keresztül, a repülőjegy foglaláshoz kapcsolódóan biztosítja az alábbiak szerint.

 

1. Az intézményi utazásszervező az Utaztatási Portál Aktív foglalás – Repülőjegy foglalás során az odaút és a visszaút tekintetében külön – külön be tudja jelölni a kormányváró igényét, melynek díja mindig utólag (a kormányváró üzemeltetőjének díjszabása alapján) kerül rögzítésre a Szolgáltatók által.

 

2. Az aktív felületén keresztül az Intézmény által igényelt kormányvárót a Szolgáltató a Foglalások megtekintése – Részletek menüpontjában tudja megtekinteni és kezelni.

 

3. A Szolgáltatónak kormányváró igénylés esetén fel kell vennie a kapcsolatot a kormányváró üzemeltetőjével és az üzemeltetőtől kapott díj alapján a foglalást módosítania kell olyan módon, hogy az Egyéb speciális szolgáltatás díja sorhoz a megjegyzés rovatba beírja, hogy „kormányváró foglalása megtörtént” és rögzíti a kormányváró díját, mely ezt követően hozzáadódik a repülőjegy végösszegéhez.

 

Kérjük, hogy a kormányváró aktív felületen keresztül történő foglalását a fentiek szerint, a 275/2015. (IX. 21.) Korm. rendeletre is figyelemmel szíveskedjenek megvalósítani.

A kormányváró szolgáltatásainak a passzív felületen, illetve telefonon és elektronikus levél útján történő ügyintézésére továbbra is az eddigi módon, kizárólag a hatályos keretmegállapodás előírásainak megfelelően történhet.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság