Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31930
Pillanatnyi aktív felhasználók száma1
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.09.16.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál karbantartás miatt 2022. október 7. (péntek) 18:00 óra és 2022. október 10. (hétfő) 8:00 óra között nem lesz elérhető.
Kérjük, hogy a tervezett, illetve előkészített versenyújranyitások indítása során az ajánlattételi és egyéb határidőket a fentiek figyelembevételével szíveskedjenek meghatározni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.09.07.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Központosított Közbeszerzési Portálján (KEF KKP) a közeljövőben karbantartás várható, mely adattisztítási feladatokat is magában foglal.

Ennek érdekében kérjük ellenőrizni szíveskedjenek, hogy az intézményüknek/szállítójuknak megkezdett Megrendelés stornózása„Teljesítés stornózása, illetve megindított „Megrendelés lezárása az aktuális teljesítési számokkal” folyamata van-e függőben. Lehetőség szerint kérjük ezen folyamatokat mihamarabb – a valós tényeknek megfelelően – lezárni szíveskedjenek (jóváhagyás vagy elutasítás).

Ezeket a feladatokat intézményi viszonylatban az Intézményi nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban, míg szállítóként a Szállítói nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban (mindkettő esetén a „Stornózás Jóváhagyására váró teljesítések listája”„Stornózás Jóváhagyására váró megrendelések  listája”„Megrendelés lezárása aktuális teljesítéssel visszaigazolása” nevű táblázatokban) találják meg.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás az Utaztatási Portál aktív felületén keresztül történő kormányváró foglalásáról

Tisztelt Intézmények!/Tisztelt Szolgáltatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a 1942/2017. (XII. 11.) Korm. határozat 4. pontjának megvalósítása érdekében a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM01NKUT17 azonosító számú keretmegállapodásból történő kormányváró foglalások (megrendelések) lebonyolítását a Központi Kormányzati Utaztatási Portál (továbbiakban: Utaztatási Portál) aktív felületén keresztül, a repülőjegy foglaláshoz kapcsolódóan biztosítja az alábbiak szerint.

 

1. Az intézményi utazásszervező az Utaztatási Portál Aktív foglalás – Repülőjegy foglalás során az odaút és a visszaút tekintetében külön – külön be tudja jelölni a kormányváró igényét, melynek díja mindig utólag (a kormányváró üzemeltetőjének díjszabása alapján) kerül rögzítésre a Szolgáltatók által.

 

2. Az aktív felületén keresztül az Intézmény által igényelt kormányvárót a Szolgáltató a Foglalások megtekintése – Részletek menüpontjában tudja megtekinteni és kezelni.

 

3. A Szolgáltatónak kormányváró igénylés esetén fel kell vennie a kapcsolatot a kormányváró üzemeltetőjével és az üzemeltetőtől kapott díj alapján a foglalást módosítania kell olyan módon, hogy az Egyéb speciális szolgáltatás díja sorhoz a megjegyzés rovatba beírja, hogy „kormányváró foglalása megtörtént” és rögzíti a kormányváró díját, mely ezt követően hozzáadódik a repülőjegy végösszegéhez.

 

Kérjük, hogy a kormányváró aktív felületen keresztül történő foglalását a fentiek szerint, a 275/2015. (IX. 21.) Korm. rendeletre is figyelemmel szíveskedjenek megvalósítani.

A kormányváró szolgáltatásainak a passzív felületen, illetve telefonon és elektronikus levél útján történő ügyintézésére továbbra is az eddigi módon, kizárólag a hatályos keretmegállapodás előírásainak megfelelően történhet.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság