Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás 2016. május 23-án hatályba lépett.
A teljes közbeszerzési eljárás a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Ellenőrzési Főosztálya által ellenőrzésre került, melynek eredményeként támogató állásfoglalás került kiállításra (KFF/1036/2/2016.).
A keretmegállapodás részletes tartalma és mellékletei a Portálon a KM01PPAP16 link alatt a „Keretmegállapodás adatai” lapon, valamint az ahhoz kapcsolódó dokumentumokban található.
Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással rendelhetőek meg, azonban az Intézménynek előzetesen össze kell állítania a beszerzési kosarát és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító Eladónak adhatja le a megrendelést. A folyamat menetéről további tájékoztatást érhetnek el a fentiekben megjelölt csatolt dokumentumokban, továbbá a Portál függőleges menü Dokumentumok >> Kézikönyvek >>Intézményi kézikönyv >> 4.2. Megrendelés kezelése fejezetben.
Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás V.1.1. pontja alapján a nettó 250.000.-Ft összeget el nem érő megrendelések esetén az Eladó kiszállítási díj felszámítására jogosult.
Tájékoztatjuk továbbá a Tisztelt Intézményeket, hogy a nem kötelezett intézményeknek lehetőségük van a keretmegállapodáshoz történő önként csatlakozásra. Az önként csatlakozás folyamatához és az igénybejelentéshez szükséges tudnivalókat az Intézményi kézikönyv >> 3. Igények és tervezés fejezetben érhetik el.