Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31235
Pillanatnyi aktív felhasználók száma340
Aktív intézményi felhasználó256
Aktív szállítói felhasználó84
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás 2016. május 23-án hatályba lépett.

A teljes közbeszerzési eljárás a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Ellenőrzési Főosztálya által ellenőrzésre került, melynek eredményeként támogató állásfoglalás került kiállításra (KFF/1036/2/2016.).

A keretmegállapodás részletes tartalma és mellékletei a Portálon a KM01PPAP16 link alatt a „Keretmegállapodás adatai” lapon, valamint az ahhoz kapcsolódó dokumentumokban található.

Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással rendelhetőek meg, azonban az Intézménynek előzetesen össze kell állítania a beszerzési kosarát és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító Eladónak adhatja le a megrendelést. A folyamat menetéről további tájékoztatást érhetnek el a fentiekben megjelölt csatolt dokumentumokban, továbbá a Portál függőleges menü Dokumentumok >> Kézikönyvek >>Intézményi kézikönyv >> 4.2. Megrendelés kezelése fejezetben.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás V.1.1. pontja alapján a nettó 250.000.-Ft összeget el nem érő megrendelések esetén az Eladó kiszállítási díj felszámítására jogosult.

Tájékoztatjuk továbbá a Tisztelt Intézményeket, hogy a nem kötelezett intézményeknek lehetőségük van a keretmegállapodáshoz történő önként csatlakozásra. Az önként csatlakozás folyamatához és az igénybejelentéshez szükséges tudnivalókat az Intézményi kézikönyv >> 3. Igények és tervezés fejezetben érhetik el.