Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11133
Pillanatnyi aktív felhasználók száma187
Aktív intézményi felhasználó131
Aktív szállítói felhasználó56
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10369298

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.04.04.:

KM01PPAP16 - Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01PPAP16 azonosítószámú, "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása" tárgyú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy az új szerződés megkötésére irányuló eljárásban az ajánlatok bírálata folyamatban van, a keretmegállapodás megkötése 2019. II. negyedévében várható.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás 2016. május 23-án hatályba lépett.

A teljes közbeszerzési eljárás a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Ellenőrzési Főosztálya által ellenőrzésre került, melynek eredményeként támogató állásfoglalás került kiállításra (KFF/1036/2/2016.).

A keretmegállapodás részletes tartalma és mellékletei a Portálon a KM01PPAP16 link alatt a „Keretmegállapodás adatai” lapon, valamint az ahhoz kapcsolódó dokumentumokban található.

Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással rendelhetőek meg, azonban az Intézménynek előzetesen össze kell állítania a beszerzési kosarát és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító Eladónak adhatja le a megrendelést. A folyamat menetéről további tájékoztatást érhetnek el a fentiekben megjelölt csatolt dokumentumokban, továbbá a Portál függőleges menü Dokumentumok >> Kézikönyvek >>Intézményi kézikönyv >> 4.2. Megrendelés kezelése fejezetben.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás V.1.1. pontja alapján a nettó 250.000.-Ft összeget el nem érő megrendelések esetén az Eladó kiszállítási díj felszámítására jogosult.

Tájékoztatjuk továbbá a Tisztelt Intézményeket, hogy a nem kötelezett intézményeknek lehetőségük van a keretmegállapodáshoz történő önként csatlakozásra. Az önként csatlakozás folyamatához és az igénybejelentéshez szükséges tudnivalókat az Intézményi kézikönyv >> 3. Igények és tervezés fejezetben érhetik el.