Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás Intézményi adatkarbantartási kötelezettség végrehajtásával kapcsolatban - 2022
Tisztelt Intézményi Felhasználók!
Tájékoztatjuk, hogy a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu, a továbbiakban: Portál) felületén a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (a továbbiakban Kr.) 16. § alapján az intézményeknek adatkarbantartási kötelezettségük van minden év január 31-ig.
Az adatkarbantartást minden esetben az intézmény „Adminisztrátor”-i jogosultsággal rendelkező felhasználója tudja rögzíteni.
Kérjük, az intézményi adatokat a Portálon az Intézményi nyitólap >> Intézményeim >> Adatok módosítása útvonalon megvizsgálni, és az adatmódosítást elvégezni szíveskedjenek.
Továbbá kérjük, hogy az Intézményi adatlapon a Dokumentumok menüpont alatt a következő 3 dokumentumot pdf formátumban feltölteni szíveskedjenek, azt tartsák naprakészen, az adatváltozást követően pedig a Kr.-nek megfelelően 5 napon belül módosítani szíveskedjenek:
- hatályos létesítő okirat (Törzskönyvi kivonat, alapító okirat),
- intézményi csatlakozási nyilatkozat (cégszerűen aláírva: aláíró nevét, titulusát kiírva),
- a csatlakozási nyilatkozatot aláíró tekintetében az aláírásra való jogosultságot igazoló közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldányt vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát.
Ezen felül a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) minden esetben ellenőrzi, hogy az adott Intézmény az EKR felületen szerepel-e a „Nyilvántartások/Ajánlatkérő nyilvántartás”-ban.
Amennyiben nem történt adatváltozás a megelőző évben, az Intézmények az „Adatok mentése” gomb megnyomásával tudnak eleget tenni adatmódosítási kötelezettségüknek.
Amennyiben Intézményük nem használja a Portált kérjük, szíveskedjenek hivatalosan megküldeni a regisztracio@kef.gov.hu e-mail címre pdf-formátumban csatolt levélben az alábbi adatokkal az intézményi regisztrációra vonatkozó Inaktivitási kérelmüket:
- Intézmény portálon szereplő pontos neve,
- KEF azonosítója,
- illetve kérjük, tájékoztassanak arról is, hogy a Portálon nincsen függőben tranzakció.
Együttműködésüket köszönjük!
KEF, Közbeszerzési Igazgatóság