Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29938
Pillanatnyi aktív felhasználók száma117
Aktív intézményi felhasználó96
Aktív szállítói felhasználó21
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás Intézményi adatkarbantartási kötelezettség végrehajtásával kapcsolatban

Tisztelt Intézményi Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu, a továbbiakban: Portál) felületén a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (a továbbiakban Kr.) 16. § alapján az intézményeknek adat-karbantartási kötelezettségük van minden év január 31-ig.

Az adatkarbantartást minden esetben az intézmény „Adminisztrátor”-i jogosultsággal rendelkező felhasználója tudja rögzíteni.

Kérjük, az intézményi adatokat a Portálon az Intézményi nyitólap >> Intézményeim >> Adatok módosítása útvonalon megvizsgálni, és az adatmódosítást elvégezni szíveskedjenek.

Továbbá kérjük, hogy az Intézményi adatlapon a Dokumentumok menüpont alatt a következő 3 dokumentumot pdf formátumban feltölteni szíveskedjenek, azt tartsák naprakészen, az adatváltozást követően pedig a Kr-nek megfelelően 5 napon belül módosítani szíveskedjenek:

  • hatályos létesítő okirat (Törzskönyvi kivonat, alapító okirat),
  • intézményi csatlakozási nyilatkozat (cégszerűen aláírva: aláíró nevét, titulusát kiírva),
  • a csatlakozási nyilatkozatot aláíró tekintetében az aláírásra való jogosultságot igazoló közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldányt vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát.

Ezen felül a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) minden esetben ellenőrzi, hogy az adott Intézmény a Közbeszerzési Hatóság honlapján (www.kozbeszerzes.hu) „Nyilvántartott ajánlatkérő”-ként felsorolásra került.

Amennyiben nem történt adatváltozás a megelőző évben, az Intézmény az „Adatok mentése” gomb megnyomásával tudnak eleget tenni adatmódosítási kötelezettségüknek.

Amennyiben Intézményük már nem használja a Portált kérjük, szíveskedjenek hivatalosan megküldeni a regisztracio@kef.gov.hu e-mail címre pdf-formátumban csatolt levélben az alábbi adatokkal az intézményi regisztrációra vonatkozó Inaktivitási kérelmüket:

  • Intézmény portálon szereplő pontos neve,
  • KEF azonosítója,  
  • illetve kérjük, tájékoztassanak arról is, hogy a Portálon nincsen függőben tranzakció.

 

Együttműködésüket köszönjük!

KEF, Közbeszerzési Igazgatóság