Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodásban foglaltak betartásáról
Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy amennyiben a központosított közbeszerzési eljárás alapján megkötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás teljesítése során nem szerződésszerű teljesítésre kerül sor, haladéktalanul jelentsék be a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) részére. Nem szerződésszerű teljesítésnek minősül pl. a teljesítés elmaradása, a késedelmes, illetve a hibás teljesítés.
A KEF a belejelentéseket megvizsgálja és a feltételek fennállása esetén alkalmazza a keretmegállapodásban foglalt, számára biztosított szankciókat, továbbá szükség esetén tájékoztatja a Közbeszerzési Hatóságot.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a keretmegállapodás IX. fejezet 1. pontjában foglaltak alapján az Eladó és az Intézmény köteles egymással együttműködni és mindent elkövetni a vitás kérdések peren kívüli rendezése, megoldása érdekében.
Javasoljuk, hogy visszatérő, illetve ütemezett megrendelések esetén is éljenek az egyedi szerződés megkötésének lehetőségével és abban rendelkezzenek a keretmegállapodásban nem szabályozott kérdésekről.
Amennyiben a felek nem tudják rendezni a vitás kérdéseket, illetve a fentiekben részletezett nem szerződésszerű teljesítés esete merülne fel, kérjük, a kozbeszerzes@kef.gov.hu e-mail címen bejelenteni szíveskedjenek.
Tisztelettel:
Központosított Közbeszerzési Főosztály