Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
202.04.15.:
Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében
Tisztelt Intézmények!
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.
Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.
Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.
Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
További részletek a Hírek között olvashatóak.
Hírek
Tájékoztatás az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodásban foglaltak betartásáról
Felhívjuk az Intézmények figyelmét, hogy amennyiben a központosított közbeszerzési eljárás alapján megkötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás teljesítése során nem szerződésszerű teljesítésre kerül sor, haladéktalanul jelentsék be a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) részére. Nem szerződésszerű teljesítésnek minősül pl. a teljesítés elmaradása, a késedelmes, illetve a hibás teljesítés.
A KEF a belejelentéseket megvizsgálja és a feltételek fennállása esetén alkalmazza a keretmegállapodásban foglalt, számára biztosított szankciókat, továbbá szükség esetén tájékoztatja a Közbeszerzési Hatóságot.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a keretmegállapodás IX. fejezet 1. pontjában foglaltak alapján az Eladó és az Intézmény köteles egymással együttműködni és mindent elkövetni a vitás kérdések peren kívüli rendezése, megoldása érdekében.
Javasoljuk, hogy visszatérő, illetve ütemezett megrendelések esetén is éljenek az egyedi szerződés megkötésének lehetőségével és abban rendelkezzenek a keretmegállapodásban nem szabályozott kérdésekről.
Amennyiben a felek nem tudják rendezni a vitás kérdéseket, illetve a fentiekben részletezett nem szerződésszerű teljesítés esete merülne fel, kérjük, a kozbeszerzes@kef.gov.hu e-mail címen bejelenteni szíveskedjenek.
Tisztelettel:
Központosított Közbeszerzési Főosztály