Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Tájékoztatás a „Térfigyelő kamerarendszerek és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése-2020.” tárgyú, KM01KAM20 azonosítószámú keretmegállapodás megkötéséről
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a „Térfigyelő kamerarendszerek és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése-2020” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság 2021. május 31-én keretmegállapodást kötött.
A keretmegállapodás célja - összhangban a 168/2004 (V. 25.) Korm. rendelet 1. mellékletének 10. pontjában foglaltakkal - , hogy a csatlakozó intézmények (önkormányzatok) számára biztosítsa a térfigyelő kamerarendszerek kialakításához szükséges eszközöket és szolgáltatásokat (pl.: térfigyelő és rendszámfelismerő kamerák szállítása és telepítése, a települési felvételtároló és visszanéző központ eszközeinek szállítása és telepítése, a kamerák és a települési központok erősáramú és adathálózati eszközeinek szállítása valamint az ezekhez kapcsolódó kivitelezési munkák, a koncepcionális-, engedélyezési-, valamint kiviteli terv elkészítése, a szükséges hatósági és egyéb engedélyek beszerzése, a rendszer dokumentációjának elkészítése, a rendszerek üzemeltetése és karbantartása).
Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodásban található általános informatikai eszközök (szerverek, munkaállomások, hálózati eszközök) beszerzésére csak konkrét kamerarendszerek megvalósítása illetve bővítése céljából van lehetőség, az általános informatikai célú beszerzéseket továbbra is a DKÜ Zrt. által kezelt szerződésekből / keretmegállapodásokból kell megvalósítani.
Azon intézmények, melyek nem tartoznak a 168/2004 (V. 25.) Korm. rendelet által megjelölt önkormányzati intézményi körbe, azok jelen keretmegállapodásból csak a KEF külön engedélyével szerezhetnek be.
A keretmegállapodás és annak mellékletei a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt, a KM01KAM20 azonosítóra szűrve érhető el a dokumentumok között.
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság