Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29828
Pillanatnyi aktív felhasználók száma1
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

202.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM01NKUT19 azonosító számú keretmegállapodással és a koronavírussal (COVID-19) kapcsolatban

Tisztelt Intézményi Utazásszervezők!

A „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú, KM01NKUT19 azonosító számú keretmegállapodás vonatkozásában az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

Az utasbiztosítások, a repülőjegy biztosítások, az útlemondási biztosítások és a csődbiztosítások szerepelnek a 14/2012. (VI. 8.) NFM utasításban (állami normatívában) és a keretmegállapodás 1. számú mellékletében megtalálható kiemelt termékek között. A keretmegállapodásból ezen biztosítások beszerzését az Intézmények mind hazai, mind pedig uniós forrás felhasználása esetén bármely operatív programból megvalósíthatják.

A koronavírusos megbetegedések miatt kialakult helyzet az utasbiztosítások és az útlemondási biztosítások beszerzését is érinti, amely kapcsán felhívjuk a figyelmet a Magyar Biztosítók Szövetségének ITT elérhető sajtóközleményére, illetve kérjük, hogy IDE KATTINTVA folyamatosan tájékozódjanak a Konzuli Szolgálat által utazásra nem javasolt térségekről és a koronavírussal kapcsolatos legfrissebb információkról.

Kérjük, hogy a biztosítások beszerzését a fentiek figyelembevételével végezzék.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság