Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11324
Pillanatnyi aktív felhasználók száma26
Aktív intézményi felhasználó12
Aktív szállítói felhasználó14
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10376134

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a megkötött szerződések rögzítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 28. § (4) bekezdése szerint a keretmegállapodásos eljárás második részének lezárásaként, az eljárás eredményeként megkötött szerződésnek a Rendelet 24. § (4) bekezdésének a) és b), d) és e) pontjaiban meghatározott adattartalmat a szerződés megkötésétől számított 5 napon belül köteles elektronikus úton a Közbeszerzési Portálon megrendelésként rögzíteni, erre tekintettel nem kell papír alapon a Beszerző részére megküldeni.

Abban az esetben, ha a keretmegállapodásos eljárás második részeként lebonyolított beszerzés eredménytelenül zárul, a portálon az „elbírálásra váró verseny újranyitás” részben található „eredménytelen” gomb megnyomásával történik meg a Rendelet 28. § (4) bekezdés szerinti tájékoztatás.

Az új Közbeszerzési Portálon már egyértelműen az Intézmények feladata/kötelessége a megrendelés adatainak rögzítése.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények szíves figyelmét, hogy a korábban megkötött keretmegállapodások alapján is elsősorban az Intézmények kötelezettsége a megkötött szerződés alapadatainak megküldése a központi Beszerző szervezet részére. Amennyiben az Intézmény nem rögzítette a Portálon a szerződés adatait, abban az esetben a tájékoztatási kötelezettség határidőben történő megtétele a keretmegállapodás szerint az Eladó/Szolgáltató kötelezettsége/feladata.

2016. májusban a Központosított Közbeszerzési Portál korszerű, innovatív megújuláson ment keresztül, amelynek eredményeképp a közbeszerzési szabályokhoz, folyamatokhoz jobban illeszkedik. Az utóbbi évek során megkötött keretmegállapodásokban már rögzítésre került, hogy amennyiben a Beszerző hivatalos Portál felülete megváltozik, valamint az adatlapok esetleges változásai sem eredményezik a keretmegállapodás módosítását.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a Közbeszerzési Portálon kívül indított beszerzési eljárások, illetve a nem rögzített megrendelések a központosított közbeszerzésen kívüli beszerzésnek minősülnek, így azokra nem érvényesíthetők a keretmegállapodásokban foglaltak.

Kérjük, hogy valamennyi Intézmény a fentiek szerint eljárni szíveskedjen.

Azon - pl. szolgáltatás nyújtással kapcsolatos - keretmegállapodások esetében, ahol utólagos tranzakciós jelentéssel történik a szerződési/teljesítési adatok Portálra rögzítése, kérjük az igény azonosítót a Szállítóknak/Eladóknak megadni az adatszolgáltatási kötelezettségük teljesítése érdekében. A korábban rögzített igény azonosító kereséshez további segítséget kaphatnak a Közbeszerzési Portál Gyakori kérdések/Válaszok aloldalán. (Elérhetőség: Kapcsolatok-Segítség a Portálhoz-Gyakori kérdések/Válaszok)