Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó10235
Pillanatnyi aktív felhasználók száma131
Aktív intézményi felhasználó88
Aktív szállítói felhasználó43
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma68
Rendelhető termékek száma10314951

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2018.03.01.:

Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kbt. 104.§ (3) bekezdése alapján : „….a keretmegállapodésban részes ajánlattevőket ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség terheli.”

Kérjük tisztelt Partnereinket, hogy amennyiben a versenyújranyitások során nem tudnak eleget tenni a Kbt.-ben és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott kötelességüknek, abban az esetben erről és ennek indokáról az ajánlattételi határidő lejártáig a központosított közbeszerzési portálon a tárgyi versenyújranyitás adatlapján, a kiegészítő tájékoztatás kérések közé feltöltött nyilatkozattal legyenek szívesek tájékoztatni az Intézményt.

Kérjük továbbá, hogy a nyilatkozatukat ne a felolvasólapok közé töltsék fel.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2018.02.23.:

Tisztelt Intézmények!

A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) hatálya alá tartozó intézmények a kiemelt termékekre vonatkozó beszerzéseik megvalósítása során a Kr. előírásai szerint kötelesek eljárni.

Kiemelt termékkör tárgyban saját hatáskörben beszerzést az intézmény kizárólag a Kr. 7.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban felsorolt esetekben valósíthat meg.

A Kr. 7.§ (2) bekezdése szerint az intézmény a 7.§ (1) bekezdésben foglalt körülmények mérlegelésekor a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, továbbá az ezen bekezdés alkalmazása nem eredményezheti a központosított közbeszerzési rendszer keretén belül történő közbeszerzés indokolatlan mellőzését.

A Kr. 8.§ (4) bekezdése alapján hatályos keretmegállapodás hiányában, a kiemelt termék saját hatáskörben történő beszerzése során kötött szerződésben az intézmény szerződéses kötelezettséget kizárólag a központi beszerző szervezet által a kiemelt termék vonatkozásában megkötendő keretmegállapodás hatálybalépésének időpontjáig vállalhat. Az intézménynek a szerződés időbeli hatályát erre tekintettel kell megállapítania.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2016. május 23-án megújult a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu), melynek többek között egyik célja a gyorsabb ügyintézés biztosítása, mellyel a saját hatáskörű igények bejelentése is gyorsabbá és egyszerűbbé vált.

A saját hatáskörben tervezett beszerzéssel kapcsolatos kérelmet az intézménynek a portál felületén kell rögzítenie/feltöltenie, a saját hatáskörű beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés kizárólag elektronikus úton történik.

Az igénybejelentést és a kapcsolódó dokumentumokat a portálon az Intézményi nyitólap > Tervezés és igénykezelés > új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése útvonalon kell feltölteni, azokat egyéb módon (fax, e-mail, stb.) a Közbeszerzési Igazgatóság részére nem kell megküldeni. A portálra nem rögzített, azaz kizárólag postai úton, illetve faxon/e-mailben megküldött bejelentések jóváhagyására nincs lehetőség.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2017.12.15.:

Változás a Megrendelések esetén Portálon megjelenített információk körében

Tisztelt Intézmények/Partnerek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portálon a megrendeléseknél változás történt a megjelenített információk körében.

A megrendeléseknél a mennyiség és a nettó érték jelenik meg a Portálon a kerekítési szabályok okozta kérdéses esetek megelőzése érdekében.

Az ÁFA és a közbeszerzési díj a mindenkori számviteli és adó jogszabályok illetve a vonatkozó keretmegállapodás alapján kerülnek megállapításra.

Kérjük, hogy a beszerzések megvalósítása során (pl. rendelkezésre álló fedezet) kiemelten vegyék figyelembe a fentieket.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2017.12.15.:

Tranzakció jelentés feltöltés módosulás 2017.12.15-től!

Felhívjuk a Tisztelt Szállító partnereink figyelmét, hogy a Portálon a Tranzakciós Jelentés kezelésének fejlesztése miatt 2017. december 15-től már csak az új tranzakciós jelentés sablonnal feltöltött fájlokat fogadja be a rendszer (Tranzakciós jelentés sablon_v3.xlsx). Az új sablon továbbra is a Dokumentumok/Sablonok útvonalon érhető el a Portálon, a régi eltávolításra került. Ezzel együtt az árlistákkal kapcsolatos fájlfeltöltések és ellenőrzésük menete is megváltozott.

Bővebb információk a Szállítói Nyitólapon illetve a Dokumentumok/Kézikönyvek menüpont alatt az Árlistákkal_kapcsolatos_feltöltés_változás_20171215.docx nevű fájlban olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a megkötött szerződések rögzítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 28. § (4) bekezdése szerint a keretmegállapodásos eljárás második részének lezárásaként, az eljárás eredményeként megkötött szerződésnek a Rendelet 24. § (4) bekezdésének a) és b), d) és e) pontjaiban meghatározott adattartalmat a szerződés megkötésétől számított 5 napon belül köteles elektronikus úton a Közbeszerzési Portálon megrendelésként rögzíteni, erre tekintettel nem kell papír alapon a Beszerző részére megküldeni.

Abban az esetben, ha a keretmegállapodásos eljárás második részeként lebonyolított beszerzés eredménytelenül zárul, a portálon az „elbírálásra váró verseny újranyitás” részben található „eredménytelen” gomb megnyomásával történik meg a Rendelet 28. § (4) bekezdés szerinti tájékoztatás.

Az új Közbeszerzési Portálon már egyértelműen az Intézmények feladata/kötelessége a megrendelés adatainak rögzítése.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények szíves figyelmét, hogy a korábban megkötött keretmegállapodások alapján is elsősorban az Intézmények kötelezettsége a megkötött szerződés alapadatainak megküldése a központi Beszerző szervezet részére. Amennyiben az Intézmény nem rögzítette a Portálon a szerződés adatait, abban az esetben a tájékoztatási kötelezettség határidőben történő megtétele a keretmegállapodás szerint az Eladó/Szolgáltató kötelezettsége/feladata.

2016. májusban a Központosított Közbeszerzési Portál korszerű, innovatív megújuláson ment keresztül, amelynek eredményeképp a közbeszerzési szabályokhoz, folyamatokhoz jobban illeszkedik. Az utóbbi évek során megkötött keretmegállapodásokban már rögzítésre került, hogy amennyiben a Beszerző hivatalos Portál felülete megváltozik, valamint az adatlapok esetleges változásai sem eredményezik a keretmegállapodás módosítását.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a Közbeszerzési Portálon kívül indított beszerzési eljárások, illetve a nem rögzített megrendelések a központosított közbeszerzésen kívüli beszerzésnek minősülnek, így azokra nem érvényesíthetők a keretmegállapodásokban foglaltak.

Kérjük, hogy valamennyi Intézmény a fentiek szerint eljárni szíveskedjen.

Azon - pl. szolgáltatás nyújtással kapcsolatos - keretmegállapodások esetében, ahol utólagos tranzakciós jelentéssel történik a szerződési/teljesítési adatok Portálra rögzítése, kérjük az igény azonosítót a Szállítóknak/Eladóknak megadni az adatszolgáltatási kötelezettségük teljesítése érdekében. A korábban rögzített igény azonosító kereséshez további segítséget kaphatnak a Közbeszerzési Portál Gyakori kérdések/Válaszok aloldalán. (Elérhetőség: Kapcsolatok-Segítség a Portálhoz-Gyakori kérdések/Válaszok)