Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11133
Pillanatnyi aktív felhasználók száma187
Aktív intézményi felhasználó131
Aktív szállítói felhasználó56
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10369298

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.04.04.:

KM01PPAP16 - Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01PPAP16 azonosítószámú, "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása" tárgyú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy az új szerződés megkötésére irányuló eljárásban az ajánlatok bírálata folyamatban van, a keretmegállapodás megkötése 2019. II. negyedévében várható.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a megkötött szerződések rögzítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 28. § (4) bekezdése szerint a keretmegállapodásos eljárás második részének lezárásaként, az eljárás eredményeként megkötött szerződésnek a Rendelet 24. § (4) bekezdésének a) és b), d) és e) pontjaiban meghatározott adattartalmat a szerződés megkötésétől számított 5 napon belül köteles elektronikus úton a Közbeszerzési Portálon megrendelésként rögzíteni, erre tekintettel nem kell papír alapon a Beszerző részére megküldeni.

Abban az esetben, ha a keretmegállapodásos eljárás második részeként lebonyolított beszerzés eredménytelenül zárul, a portálon az „elbírálásra váró verseny újranyitás” részben található „eredménytelen” gomb megnyomásával történik meg a Rendelet 28. § (4) bekezdés szerinti tájékoztatás.

Az új Közbeszerzési Portálon már egyértelműen az Intézmények feladata/kötelessége a megrendelés adatainak rögzítése.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények szíves figyelmét, hogy a korábban megkötött keretmegállapodások alapján is elsősorban az Intézmények kötelezettsége a megkötött szerződés alapadatainak megküldése a központi Beszerző szervezet részére. Amennyiben az Intézmény nem rögzítette a Portálon a szerződés adatait, abban az esetben a tájékoztatási kötelezettség határidőben történő megtétele a keretmegállapodás szerint az Eladó/Szolgáltató kötelezettsége/feladata.

2016. májusban a Központosított Közbeszerzési Portál korszerű, innovatív megújuláson ment keresztül, amelynek eredményeképp a közbeszerzési szabályokhoz, folyamatokhoz jobban illeszkedik. Az utóbbi évek során megkötött keretmegállapodásokban már rögzítésre került, hogy amennyiben a Beszerző hivatalos Portál felülete megváltozik, valamint az adatlapok esetleges változásai sem eredményezik a keretmegállapodás módosítását.

Felhívjuk Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a Közbeszerzési Portálon kívül indított beszerzési eljárások, illetve a nem rögzített megrendelések a központosított közbeszerzésen kívüli beszerzésnek minősülnek, így azokra nem érvényesíthetők a keretmegállapodásokban foglaltak.

Kérjük, hogy valamennyi Intézmény a fentiek szerint eljárni szíveskedjen.

Azon - pl. szolgáltatás nyújtással kapcsolatos - keretmegállapodások esetében, ahol utólagos tranzakciós jelentéssel történik a szerződési/teljesítési adatok Portálra rögzítése, kérjük az igény azonosítót a Szállítóknak/Eladóknak megadni az adatszolgáltatási kötelezettségük teljesítése érdekében. A korábban rögzített igény azonosító kereséshez további segítséget kaphatnak a Közbeszerzési Portál Gyakori kérdések/Válaszok aloldalán. (Elérhetőség: Kapcsolatok-Segítség a Portálhoz-Gyakori kérdések/Válaszok)