Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29929
Pillanatnyi aktív felhasználók száma47
Aktív intézményi felhasználó42
Aktív szállítói felhasználó5
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-i frissítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-én egy átfogóbb frissítésen esett át. Ennek következtében, többek között:

  • A Szállítói Nyitólap alatt egyes feladatlisták átrendezésre kerültek. A Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található mostantól minden olyan feladatlista, amely a megrendelésekkel és a verseny újranyitásokkal kapcsolatos. Így a Szállítók leggyakoribb feladatai egyetlen aloldalon találhatóak meg. A KEF-által indított és folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos feladatlisták egy új, „KEF eljárásoknevű aloldalra kerültek. Mivel ezen eljárásokat a KEF is alapesetben az EKR-rendszerében bonyolítja le, a folyamat feladatlistáinak a jelentősége a Központosított közbeszerzési Portálon lecsökkent, használatuk esetivé vált, így külön aloldalra rendezésükkel átláthatóbbá váltak a mindennapi ügyvitelhez szükséges, gyakrabban használt, „forgalmasabb” feladatlisták.
  • A Pénzügyi Teljesítés (Számla) rögzítését immár egyszerűbben, az érintett megrendelés adatlapján tudják rögzíteni, módosítani, szükség szerint törölni. A megrendelések adatlapján „Új pénzügyi teljesítés hozzáadása” gombra kattintva lehet kiválasztani a Teljesítések (az adott megrendelés/beszerzés teljesítései) közül azt (vagy azokat), amelyikkel kapcsolatban történik a pénzügyi teljesítés (számla) rögzítése.
  • Mostantól nem csak a megrendelést, hanem egy megrendelésen belül egy-egy teljesítést is lehet stornózni! A megrendelés adatlapon minden teljesítés mellett látható egy „Adatok megtekintése” gomb, melyre kattintva a Teljesítés adatlapjára kerülve a „Teljesítés stornózása” gombbal, a Megrendelések stornózásánál megszokott módon* lehet egy adott teljesítést lestornózni (*tehát a beszerzésben szereplő mindkét fél szükséges a stornózáshoz). A Stornózás jóváhagyását a „Stornózás jóváhagyására váró megrendelések” feladatlista mintájára létrehozott, „Stornózás jóváhagyására váró teljesítések” nevű feladatlistában lehet elvégezni, mely a Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található meg.
  • A Megrendelés adatlapon a Teljesítések rögzítésekor lehetőség van arra, hogy az összes megrendelt termék eddig még nem teljesített darabszámát egyetlen gombnyomással kitöltsék. Ez a funkció a kissé hosszú, de beszédes elnevezésű „A „Most leszállított mennyiség” oszlop kitöltése a még teljesíthető mennyiség darabszámaival (Összes)”-gomb megnyomásával érhető el.
  • Intézményi felhasználóink figyelmébe ajánljuk, hogy a Saját hatáskörű igénybejelentés esetén az ötszintű Állami normatíva besoroló kategóriák közül minimum harmadik szintig meg kell jelölni a beszerzés tárgya szerinti termékkategóriát, és kategóriánként meg kell adni a becsült összeget.
  • A Termékek menüpont alatt a termékkereső is jelentős változáson esett át. A termékkereső rövid ismertetőjét a Termékek aloldalon a „?”-gombra kattintva érhetik el.

 

Bízunk benne, hogy a változások a Portál könnyebb használhatóságát segítik elő. Amennyiben bármilyen problémát, hibát fedeznek fel a Portál működésével kapcsolatban a bejelentéseiket továbbra is várjuk a kkpsupport@kef.gov.hu email-címen.