Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11964
Pillanatnyi aktív felhasználók száma94
Aktív intézményi felhasználó80
Aktív szállítói felhasználó14
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

 

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

 

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

 

2019.09.07.:

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy 2019.09.07-én a Központosított Közbeszerzési Portál egy nagyobb frissítésen esett át. A részletekről lejjebb, a Hírek között találhatnak részletesebb információkat, melyek mind a Szállítói, mind az Intézményi Nyitólap információs paneljén is olvashatóak!

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-i frissítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-én egy átfogóbb frissítésen esett át. Ennek következtében, többek között:

  • A Szállítói Nyitólap alatt egyes feladatlisták átrendezésre kerültek. A Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található mostantól minden olyan feladatlista, amely a megrendelésekkel és a verseny újranyitásokkal kapcsolatos. Így a Szállítók leggyakoribb feladatai egyetlen aloldalon találhatóak meg. A KEF-által indított és folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos feladatlisták egy új, „KEF eljárásoknevű aloldalra kerültek. Mivel ezen eljárásokat a KEF is alapesetben az EKR-rendszerében bonyolítja le, a folyamat feladatlistáinak a jelentősége a Központosított közbeszerzési Portálon lecsökkent, használatuk esetivé vált, így külön aloldalra rendezésükkel átláthatóbbá váltak a mindennapi ügyvitelhez szükséges, gyakrabban használt, „forgalmasabb” feladatlisták.
  • A Pénzügyi Teljesítés (Számla) rögzítését immár egyszerűbben, az érintett megrendelés adatlapján tudják rögzíteni, módosítani, szükség szerint törölni. A megrendelések adatlapján „Új pénzügyi teljesítés hozzáadása” gombra kattintva lehet kiválasztani a Teljesítések (az adott megrendelés/beszerzés teljesítései) közül azt (vagy azokat), amelyikkel kapcsolatban történik a pénzügyi teljesítés (számla) rögzítése.
  • Mostantól nem csak a megrendelést, hanem egy megrendelésen belül egy-egy teljesítést is lehet stornózni! A megrendelés adatlapon minden teljesítés mellett látható egy „Adatok megtekintése” gomb, melyre kattintva a Teljesítés adatlapjára kerülve a „Teljesítés stornózása” gombbal, a Megrendelések stornózásánál megszokott módon* lehet egy adott teljesítést lestornózni (*tehát a beszerzésben szereplő mindkét fél szükséges a stornózáshoz). A Stornózás jóváhagyását a „Stornózás jóváhagyására váró megrendelések” feladatlista mintájára létrehozott, „Stornózás jóváhagyására váró teljesítések” nevű feladatlistában lehet elvégezni, mely a Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található meg.
  • A Megrendelés adatlapon a Teljesítések rögzítésekor lehetőség van arra, hogy az összes megrendelt termék eddig még nem teljesített darabszámát egyetlen gombnyomással kitöltsék. Ez a funkció a kissé hosszú, de beszédes elnevezésű „A „Most leszállított mennyiség” oszlop kitöltése a még teljesíthető mennyiség darabszámaival (Összes)”-gomb megnyomásával érhető el.
  • Intézményi felhasználóink figyelmébe ajánljuk, hogy a Saját hatáskörű igénybejelentés esetén az ötszintű Állami normatíva besoroló kategóriák közül minimum harmadik szintig meg kell jelölni a beszerzés tárgya szerinti termékkategóriát, és kategóriánként meg kell adni a becsült összeget.
  • A Termékek menüpont alatt a termékkereső is jelentős változáson esett át. A termékkereső rövid ismertetőjét a Termékek aloldalon a „?”-gombra kattintva érhetik el.

 

Bízunk benne, hogy a változások a Portál könnyebb használhatóságát segítik elő. Amennyiben bármilyen problémát, hibát fedeznek fel a Portál működésével kapcsolatban a bejelentéseiket továbbra is várjuk a kkpsupport@kef.gov.hu email-címen.