Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11537
Pillanatnyi aktív felhasználók száma193
Aktív intézményi felhasználó138
Aktív szállítói felhasználó55
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.09.07.:

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy 2019.09.07-én a Központosított Közbeszerzési Portál egy nagyobb frissítésen esett át. A részletekről lejjebb, a Hírek között találhatnak részletesebb információkat, melyek mind a Szállítói, mind az Intézményi Nyitólap információs paneljén is olvashatóak!

 

2019.09.06.:

Tájékoztatás az Internet Explorer böngészőszoftver támogatottságának megszűnéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2019.09.07-től a Központosított Közbeszerzési Portálon a Microsoft Internet Explorer böngészőszoftver támogatása megszűnik. Internet Explorer alól a Portál egyes funkciói már nem elérhetőek, továbbá az oldalak kinézetében tapasztalható, specifikációtól eltérő megjelenés is problémákat okozhat.

Ahogy eddig is, a Portál a Firefox és Chrome böngészőszoftverekre van elsődlegesen optimalizálva, így ezekkel a szoftverekkel a Központosított Közbeszerzési Portál továbbra is teljes értékűen használható.

 

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-i frissítéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál 2019.09.07-én egy átfogóbb frissítésen esett át. Ennek következtében, többek között:

  • A Szállítói Nyitólap alatt egyes feladatlisták átrendezésre kerültek. A Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található mostantól minden olyan feladatlista, amely a megrendelésekkel és a verseny újranyitásokkal kapcsolatos. Így a Szállítók leggyakoribb feladatai egyetlen aloldalon találhatóak meg. A KEF-által indított és folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos feladatlisták egy új, „KEF eljárásoknevű aloldalra kerültek. Mivel ezen eljárásokat a KEF is alapesetben az EKR-rendszerében bonyolítja le, a folyamat feladatlistáinak a jelentősége a Központosított közbeszerzési Portálon lecsökkent, használatuk esetivé vált, így külön aloldalra rendezésükkel átláthatóbbá váltak a mindennapi ügyvitelhez szükséges, gyakrabban használt, „forgalmasabb” feladatlisták.
  • A Pénzügyi Teljesítés (Számla) rögzítését immár egyszerűbben, az érintett megrendelés adatlapján tudják rögzíteni, módosítani, szükség szerint törölni. A megrendelések adatlapján „Új pénzügyi teljesítés hozzáadása” gombra kattintva lehet kiválasztani a Teljesítések (az adott megrendelés/beszerzés teljesítései) közül azt (vagy azokat), amelyikkel kapcsolatban történik a pénzügyi teljesítés (számla) rögzítése.
  • Mostantól nem csak a megrendelést, hanem egy megrendelésen belül egy-egy teljesítést is lehet stornózni! A megrendelés adatlapon minden teljesítés mellett látható egy „Adatok megtekintése” gomb, melyre kattintva a Teljesítés adatlapjára kerülve a „Teljesítés stornózása” gombbal, a Megrendelések stornózásánál megszokott módon* lehet egy adott teljesítést lestornózni (*tehát a beszerzésben szereplő mindkét fél szükséges a stornózáshoz). A Stornózás jóváhagyását a „Stornózás jóváhagyására váró megrendelések” feladatlista mintájára létrehozott, „Stornózás jóváhagyására váró teljesítések” nevű feladatlistában lehet elvégezni, mely a Megrendelések/Verseny Újranyitások aloldalon található meg.
  • A Megrendelés adatlapon a Teljesítések rögzítésekor lehetőség van arra, hogy az összes megrendelt termék eddig még nem teljesített darabszámát egyetlen gombnyomással kitöltsék. Ez a funkció a kissé hosszú, de beszédes elnevezésű „A „Most leszállított mennyiség” oszlop kitöltése a még teljesíthető mennyiség darabszámaival (Összes)”-gomb megnyomásával érhető el.
  • Intézményi felhasználóink figyelmébe ajánljuk, hogy a Saját hatáskörű igénybejelentés esetén az ötszintű Állami normatíva besoroló kategóriák közül minimum harmadik szintig meg kell jelölni a beszerzés tárgya szerinti termékkategóriát, és kategóriánként meg kell adni a becsült összeget.
  • A Termékek menüpont alatt a termékkereső is jelentős változáson esett át. A termékkereső rövid ismertetőjét a Termékek aloldalon a „?”-gombra kattintva érhetik el.

 

Bízunk benne, hogy a változások a Portál könnyebb használhatóságát segítik elő. Amennyiben bármilyen problémát, hibát fedeznek fel a Portál működésével kapcsolatban a bejelentéseiket továbbra is várjuk a kkpsupport@kef.gov.hu email-címen.