Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
202.04.15.:
Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében
Tisztelt Intézmények!
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.
Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.
Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.
Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
További részletek a Hírek között olvashatóak.
Hírek
Tájékoztatás a KM01UTNK19 azonosító számú, „Tankautós üzemanyag szállítása” tárgyú keretmegállapodás megkötéséről
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság „Tankautós üzemanyag szállítása” tárgyban 2019. március 14-én keretmegállapodást kötött.
A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01UTNK19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve ITT érhető el a dokumentumok között.
Az új, azaz a KM01UTNK19 azonosító számú keretmegállapodás alapján legkorábban 2019. május 1-jén (a KM01UTNK17 azonosító számú keretmegállapodás keretösszegének kimerülését követően) lehet megrendelést feladni, illetve a negyedéves igények bejelentésére és a keretmegállapodáshoz történő önként csatlakozásra szintén csak ezen időponttól nyílik lehetőség.
Mivel a 2019. II. negyedévéves igények bejelentése a jelenlegi (KM01UTNK17), valamint az új (KM01UTNK19) keretmegállapodás hatályát is érinti, kérjük, hogy a jelenleg érvényben lévő KM01UTNK17 azonosítószámú keretmegállapodáshoz időarányosan (2019. április hónapra) legyenek szívesek az igényeiket rögzíteni.
2019. május 1-től nyílik lehetőség a 2019. II. negyedév fennmaradó két hónapjára (2019. május és június hónapokra) feltölteni az igényeiket a KM01UTNK19 azonosítószámú keretmegállapodáshoz.
Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a keretmegállapodás terhére beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően van lehetőség.
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság