Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó28293
Pillanatnyi aktív felhasználók száma1
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2020.10.15.:
Igényfelmérés egészségügyi termékek tárgykörében 2021. költségvetési évre vonatkozóan
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott

7. Orvostechnikai fogyóeszközök, fertőtlenítőszerek

7.2. Kötésrögzítő kötszerek
7.3. Műtéti kötszerek, műtéti izoláló szettek
7.4. Primer sebfedők
7.6. Műtéti ruházat
7.14. Orvosi gipsztermékek

tárgyú kiemelt termékkörökre vonatkozóan igényfelmérést végez.
Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

 

2020.09.24.:

Igényfelmérés egészségügyi termékek tárgykörében 2021. költségvetési évre vonatkozóan

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott

7. Orvostechnikai fogyóeszközök, fertőtlenítőszerek

- 7.7. Infúziós és transzfúziós szerelékek
- 7.8. Intravénás kanülök
- 7.9. Műtéti leszívó rendszerek

tárgyú kiemelt termékkörökre vonatkozóan igényfelmérést végez.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

 

2020.06.09.:

Energia (villamos-, földgáz) beszerzésére vonatkozó igényfelmérés meghosszabbítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Energia kiemelt termékkörre vonatkozó igényfelmérés megküldési határidejét 2020. június 24-én 15 óráig meghosszabbítja.

Az igényfelméréssel kapcsolatos intézményi kötelezettségekről részletes információk lejjebb, a Központosított Közbeszerzési Portál „Hírek” részében találhatóak.

A hír mellékletében, ill. a Dokumentumok/Sablonok könyvtárban megtalálható igényfelmérő excel fájlokat kitöltve, legkésőbb 2020. június. 24-én 15 óráig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.

 

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság