Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29865
Pillanatnyi aktív felhasználók száma203
Aktív intézményi felhasználó171
Aktív szállítói felhasználó32
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

202.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás módosításáról

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú, KM01PPAP19 azonosítószámú keretmegállapodás módosítása hatályba lépett.

A keretmegállapodás módosítása a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve, illetve ITT érhető el a dokumentumok között.

 

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság