Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11964
Pillanatnyi aktív felhasználók száma94
Aktív intézményi felhasználó80
Aktív szállítói felhasználó14
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

 

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

 

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

 

2019.09.07.:

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy 2019.09.07-én a Központosított Közbeszerzési Portál egy nagyobb frissítésen esett át. A részletekről lejjebb, a Hírek között találhatnak részletesebb információkat, melyek mind a Szállítói, mind az Intézményi Nyitólap információs paneljén is olvashatóak!

 

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a KM01PSZK15 és KM02PSZK15 azonosítószámú keretmegállapodásokat érintő EUTAF-jelentésről

Tisztelt Intézmények!

Tájékoztatjuk, hogy az Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság (a továbbiakban: EUTAF) a 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet 188.§ (1) bekezdése alapján rendszerellenőrzés keretében vizsgálta a KM01PSZK15 és KM02PSZK15 azonosítószámú keretmegállapodásokat. Az ellenőrzés eredményeként az EUTAF előírta – az összes érintett operatív program esetében – az Irányító Hatóságok részére, hogy a KM01PSZK15 és KM02PSZK15 azonosítószámú keretmegállapodásokhoz kapcsolódó, mind a már költségnyilatkozatba került, mind a jövőben költségnyilatkozatba kerülő valamennyi intézményi beszerzés tekintetében 25%-os korrekciót hajtsanak végre.

A fentiekre figyelemmel értesítjük a Tisztelt Intézményeket, hogy az Irányító Hatóságok az utóellenőrzéssel, utólagos ellenőrzéssel, illetőleg adott esetben folyamatba épített ellenőrzéssel érintett a KM01PSZK15 és KM02PSZK15 azonosítószámú keretmegállapodásokból történő intézményi beszerzéseik tekintetében 25%-os korrekciót hajtanak végre.

 

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság