Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31930
Pillanatnyi aktív felhasználók száma1
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó0
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2022.09.16.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portál karbantartás miatt 2022. október 7. (péntek) 18:00 óra és 2022. október 10. (hétfő) 8:00 óra között nem lesz elérhető.
Kérjük, hogy a tervezett, illetve előkészített versenyújranyitások indítása során az ajánlattételi és egyéb határidőket a fentiek figyelembevételével szíveskedjenek meghatározni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2022.09.07.:

Tisztelt Intézmények, Tisztelt Partnereink!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Központosított Közbeszerzési Portálján (KEF KKP) a közeljövőben karbantartás várható, mely adattisztítási feladatokat is magában foglal.

Ennek érdekében kérjük ellenőrizni szíveskedjenek, hogy az intézményüknek/szállítójuknak megkezdett Megrendelés stornózása„Teljesítés stornózása, illetve megindított „Megrendelés lezárása az aktuális teljesítési számokkal” folyamata van-e függőben. Lehetőség szerint kérjük ezen folyamatokat mihamarabb – a valós tényeknek megfelelően – lezárni szíveskedjenek (jóváhagyás vagy elutasítás).

Ezeket a feladatokat intézményi viszonylatban az Intézményi nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban, míg szállítóként a Szállítói nyitólap – Megrendelések/Verseny Újranyitások menüpont alatt a megfelelő Feladatlistákban (mindkettő esetén a „Stornózás Jóváhagyására váró teljesítések listája”„Stornózás Jóváhagyására váró megrendelések  listája”„Megrendelés lezárása aktuális teljesítéssel visszaigazolása” nevű táblázatokban) találják meg.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Hírek Hírek

Vissza

Tájékoztatás a 301/2018. (XII.27.) Korm. rendelet 30. § (3) bekezdés szerinti adatszolgáltatási kötelezettségről

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30. § (3) bekezdése értelmében az érintett szervezetek DKÜ Portálon történő regisztrációjának, illetve 2019. évre vonatkozó éves beszerzési- és fejlesztési terve, valamint az aktuális informatikai környezetéről szóló legfontosabb adatok feltöltésének határideje 2019. július 9. napja.

A Rendelet végrehajtását érintő egyéb kérdésekben – így a beszerzési eljárások részleteivel kapcsolatban is – a www.dkuzrt.hu honlapon közzétett információkból tájékozódhatnak, a nem részletezett tárgykörökben pedig kérdéseiket az info@dkuzrt.hu e-mail címen teheti fel.

Kérjük a Tisztelt Intézményeket, hogy az adatszolgáltatási kötelezettségüket legkésőbb a jelzett határidőig teljesíteni szíveskedjenek.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság