Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11133
Pillanatnyi aktív felhasználók száma187
Aktív intézményi felhasználó131
Aktív szállítói felhasználó56
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10369298

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.04.04.:

KM01PPAP16 - Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a KM01PPAP16 azonosítószámú, "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása" tárgyú keretmegállapodás keretösszege teljesült. A keretmegállapodás terhére további igény már nem rögzíthető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy az új szerződés megkötésére irányuló eljárásban az ajánlatok bírálata folyamatban van, a keretmegállapodás megkötése 2019. II. negyedévében várható.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Nemzetközi utazásszervezések tárgyú keretmegállapodáshoz kapcsolódó kötelező igénybejelentés

A „Nemzetközi utazásszervezések” kiemelt termékkörbe tartozó szolgáltatások beszerzésére vonatkozóan ezúton hívjuk fel szíves figyelmüket a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet alábbi rendelkezéseire:

  • 5.§ (2) bekezdése, amely szerint önként csatlakozó intézmények esetén a bejelentkezés visszaigazolását követően az önként csatlakozott szervezet - a központi beszerző szervezet által jóváhagyott - igénybejelentése alapján jogosult a központi beszerző szervezet által kötött keretmegállapodás terhére történő megrendelésre.
  • 17. § (1) bekezdése, mely szerint a központosított közbeszerzési rendszer hatálya alá tartozó kötelezett intézmények beszerzési igényeiket háromhavonta előre, rendkívüli sürgősség esetén haladéktalanul, de legkésőbb a beszerzés megkezdésekor kötelesek bejelenteni a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu).

Az intézményi igényekben feltüntetett tervezett beszerzések vásárlási kötelezettséget nem keletkeztetnek, ugyanakkor a központosított közbeszerzési rendszer hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények kizárólag a jóváhagyott igénybejelentés(ek) alapján jogosultak a központi beszerző szervezet (KEF) által kötött KM01NKUT17 azonosítószámú „Nemzetközi utazásszervezések” tárgyú keretmegállapodás terhére történő megrendelésekre.

Az új KM01NKUT17 azonosító számú keretmegállapodáshoz a 2017. évi III. és az azt követő negyedévekre vonatkozóan minden intézménynek új negyedéves igényt kell bejelenteni.

Kiemelten felhívjuk a figyelmet arra, hogy a korábbi, azaz a KM01NKUT15. azonosító számú keretmegállapodáshoz berögzített igények, azok azonosítói nem használhatóak az új KM01NKUT17 azonosító számú keretmegállapodás esetén.

A beszerzési igények bejelentését kizárólag elektronikusan kell rögzíteni a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) és az önként csatlakozó intézményeknek itt kell feltölteni a csatlakozási nyilatkozatot is. Új negyedéves igény rögzítése az „Intézményi Nyitólap - Tervezés és igénykezelés - Új negyedéves igény rögzítése” pontban történhet.

A jóváhagyott igényekről a kötelezett és az önként csatlakozó intézmények is automatikus e-mail visszaigazolást kapnak, ez alapján a Központi Kormányzati Utaztatási Portálon (utaztatas.kef.gov.hu) szükséges rögzíteni a jóváhagyott igény azonosítóját és a becsült nettó értékét.


Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság