Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31375
Pillanatnyi aktív felhasználók száma2
Aktív intézményi felhasználó0
Aktív szállítói felhasználó2
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Igényfelmérés inkontinencia termékek tárgykörében

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF), mint Igényfelmérő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Egészségügyi kiemelt termékkör, inkontinencia termékek beszerzése tárgykörére vonatkozóan igényfelmérést végez.
Az igényfelmérés célja, hogy a központosított közbeszerzési eljárás előkészítése érdekében a KEF átfogó képet kapjon a kötelezett és az önként csatlakozó intézmények által a korábbi években lefolytatott inkontinencia termékek beszerzéséről, illetve a 2022. évben a tárgyi termékkörben tervezett beszerzéseikről.

Kérjük, hogy szíveskedjenek kitölteni a jelen hírhez mellékelt alábbi fájlt:
„Igényfelmérés_esz_inkontinencia.xlsx" (a továbbiakban: igényfelmérő lap).

Tájékoztatjuk az Intézményeket, hogy az igényfelmérés nem jár vásárlási kötelezettséggel.
A kitöltött igényfelmérő lapot – excel formátumban – legkésőbb 2022. június 28-ig szíveskedjenek megküldeni a kozbeszerzes@eszzrt.hu e-mail címre. (Kérjük, hogy az eredeti excel fájlt szerkeszthető formátumban szíveskedjenek megküldeni, mivel elektronikusan kerül feldolgozásra. Kinyomtatni, szkennelni, vagy pdf formátumba menteni nem kell.)

Az igényfelmérésben nyújtott segítségüket és együttműködésüket köszönjük.          

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság