Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29865
Pillanatnyi aktív felhasználók száma102
Aktív intézményi felhasználó85
Aktív szállítói felhasználó17
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

202.04.15.:

Változás a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás” kiemelt termékkörre vonatkozó intézményi saját hatáskörben történő beszerzés bejelentésében

Tisztelt Intézmények!

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a „Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatást” új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárását (TED 2021/S 042-105278.) visszavonta.

Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézményeknek lehetőségük van a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítaniuk beszerzéseiket.

Kérem, szíveskedjenek a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a 12. sorszámú termék kategóriában negyedévenként bejelenteni a beszerzési igényeiket.

Kérjük, hogy a bejelentést a portál saját hatáskörű bejelentésre vonatkozó funkciója (portálon, bejelentkezést követően az „Intézményi nyitólap” / „Tervezés és igénykezelés” / „Igények és saját hatáskörű beszerzések kezelése” címszó alatt az „Új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése” című pontban tudják rögzíteni) alatt elérhető adatmezők kitöltésével, szíveskedjenek megtenni.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

További részletek a Hírek között olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

Igényfelmérés egészségügyi termékek tárgykörében 2021. költségvetési évekre vonatkozóan

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott

7. Orvostechnikai fogyóeszközök, fertőtlenítőszerek

- 7.7. Infúziós és transzfúziós szerelékek

- 7.8. Intravénás kanülök

- 7.9. Műtéti leszívó rendszerek

tárgyú kiemelt termékkörökre vonatkozóan igényfelmérést végez.

 

Az igényfelmérés célja, hogy a központosított közbeszerzési eljárások előkészítése érdekében
a KEF átfogó képet kapjon a kötelezett és az önként csatlakozó intézmények 2021. költségvetési évre vonatkozóan tervezett egészségügyi termékekre vonatkozó beszerzéseiről.

Kérjük, hogy – a táblázatokban megadott kitöltési útmutatóknak megfelelően – szíveskedjenek kitöltetni a jelen hírhez mellékelt alábbi

1. „igényfelmérő_infúziós és transzfúziós szerelékek+intravénás kanülök+egyéb",

2. „igényfelmérő_műtéti leszívó rendszerekxlsx ",

fájlokat (továbbiakban: igényfelmérő lapok).

 

A kitöltött igényfelmérő lapokat – excel formátumban – legkésőbb 2020. október 02. (péntek) napjáig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.

(Kérjük, hogy az eredeti excel fájlt szerkeszthető formátumban szíveskedjenek megküldeni, mivel elektronikusan kerül feldolgozásra. Kinyomtatni, szkennelni, vagy pdf formátumba menteni nem kell. Továbbá kérjük, hogy lehetőség szerint szíveskedjenek mellékelni a fenti felsorolásban 1.-2. sorszámmal jelölt egészségügyi termékkörökre kitöltött igényfelmérő lapokhoz kapcsolódóan az adatszolgáltatásra vonatkozó alapadatokat tartalmazó adattáblákat is /pl. intézmény ügyviteli rendszeréből lekért kimutatást/.)

Az üres igényfelmérő sablonok megtalálhatóak a közbeszerzési portálon (https://kozbeszerzes.gov.hu) a Dokumentumok/Sablonok aloldalon is.

 

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 15.§ (2) bekezdésében foglaltak alapján:

„Az intézmények a központosított közbeszerzési rendszer használata folyamán végig, de különösen az igénybejelentések és a megrendelések teljesítése kapcsán kötelesek adatszolgáltatási és egyéb kötelezettségeiket határidőben teljesíteni, annak érdekében, hogy a központosított közbeszerzési rendszer működtetésével elérni kívánt gazdasági célok megvalósuljanak.”

 

Felhívjuk a tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a termékkörök sajátosságaira figyelemmel a KEF a kitöltött excel fájlokban megadott adatokat veszi figyelembe a közbeszerzési eljárás előkészítése és lebonyolítása során.

Azon intézmények adatai, melyek nem kerülnek be az igényfelmérésbe, a keretek meghatározásakor jelentős kockázatot jelentenek! 

Kiemelten felhívjuk az intézmények figyelmét a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet
7-10.§-ban foglaltakra, mely szerint amennyiben a KEF rendelkezik a kiemelt termékkör vonatkozásában hatályos szerződéssel, úgy az intézmény csak és kizárólag a Kormányrendelet 7.§ (1) bekezdés a-d) pontjai szerinti 4 esetben bonyolíthat le saját hatáskörben beszerzést.

Amennyiben a kitöltéssel kapcsolatban segítségre van szükségük, a KEF support elérhetőségein állunk rendelkezésükre.

Az igényfelmérésben nyújtott segítségüket és együttműködésüket köszönjük.

 

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság