Bejelentkezés
Hatályos Keretmegállapodások
Segítség a Portálhoz
Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:
A felhasználói kézikönyvek:
A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása
Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.
Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Kiemelt hírek
2021.10.19.:
Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához
Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.
Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Hírek
Igényfelmérés egészségügyi mobiliák/berendezések tárgykörében
Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott „Egészségügyi bútor” tárgyú kiemelt termékkörre vonatkozóan igényfelmérést végez.
A KEF „Egészségügyi intézmények részére mobiliák/berendezések és kapcsolódó szolgáltatások – 2021.” tárgyú, dinamikus beszerzési rendszer (a továbbiakban: DBR) létrehozására irányuló központosított közbeszerzési eljárást indított. A DBR részvételi szakaszának lezárását követően kerül sor a második, ajánlattételi szakasz lebonyolítására.
Az igényfelmérés célja, hogy az ajánlattételi szakasz eredményeként megkötendő keretmegállapodás(ok) előkészítése érdekében a KEF átfogó képet kapjon arról, hogy az érintett egészségügyi intézmények 2021-2022. évre milyen egészségügyi mobiliákra/berendezésekre vonatkozó beszerzéseket terveznek.
Kérjük, hogy szíveskedjenek kitöltetni a jelen hírhez mellékelt alábbi
- „Eu_Butor_Igenyfelmeres.xlsx" fájlt (a továbbiakban: igényfelmérő lap).
A kitöltött igényfelmérő lapot – excel formátumban – legkésőbb 2021. július 19-ig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.
(Kérjük, hogy az eredeti excel fájlt szerkeszthető formátumban szíveskedjenek megküldeni, mivel elektronikusan kerül feldolgozásra. Kinyomtatni, szkennelni, vagy pdf formátumba menteni nem kell.
Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 15.§ (2) bekezdésében foglaltak alapján:
„Az intézmények a központosított közbeszerzési rendszer használata folyamán végig, de különösen az igénybejelentések és a megrendelések teljesítése kapcsán kötelesek adatszolgáltatási és egyéb kötelezettségeiket határidőben teljesíteni, annak érdekében, hogy a központosított közbeszerzési rendszer működtetésével elérni kívánt gazdasági célok megvalósuljanak.”
Kiemelten felhívjuk az intézmények figyelmét a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet 7-10. §-ban foglaltakra, mely szerint amennyiben a KEF rendelkezik a kiemelt termékkör vonatkozásában hatályos szerződéssel, úgy az intézmény csak és kizárólag a Kormányrendelet 7. § (1) bekezdés a-d) pontjai szerinti 4 esetben bonyolíthat le saját hatáskörben beszerzést.
Az igényfelmérésben nyújtott segítségüket és együttműködésüket köszönjük.
Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság