Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó29519
Pillanatnyi aktív felhasználók száma3
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó2
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

202.02.16.:

Tájékoztatás a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 2021. február 3. napjától hatályos módosításának értelmezési kérdéseivel kapcsolatban

Részletek lent, a Hírek között.

 

202.02.15.:

Tisztelt Intézmények!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. február 3-án a Magyar Közlöny 2021/16. számában megjelent a 41/2021. (II.2.) Korm. rendelet a központosított közbeszerzési rendszerrel kapcsolatos egyes kormányrendeletek, így a 168/2004. (V.25.) Kormányrendelet a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a Nemzeti Kommunikációs Hivatal jogállásáról és a kormányzati kommunikációs beszerzésekről szóló 162/2020. (IV. 30.) Korm. rendelet módosításáról, mely alapján 2021. február 3-tól a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) folytatja le az alábbi kiemelt termékkörökre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárásokat és működteti a központosított közbeszerzési rendszert:

Járulékos közbeszerzési szolgáltatás, beleértve a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátására irányuló szolgáltatás

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság az új kiemelt termékkörre vonatkozó központosított közbeszerzési eljárás előkészítését megkezdte. Amíg nincs hatályos központosított szerződés az adott kiemelt termékkörre vonatkozóan, addig az intézménynek lehetősége van a Kormányrendelet 7-10. §-aiban rögzítettek szerint saját hatáskörben megvalósítani a beszerzését.


További részletek a Hírek között olvashatóak.

 

2019.10.31.:

Tisztelt Intézmények, Eladók és Szolgáltatók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. október 30-án a Magyar Közlöny 2019/174. számában megjelent a kormányzati informatikai beszerzésekkel kapcsolatos egyes kormányrendeletek (így a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet és a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet) módosításáról szóló 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet.

A 257/2019. (X. 30.) Korm. rendelet alapján, annak hatálybalépésének napján hatályban lévő, valamint a hatálybalépésének napján folyamatban lévő központosított közbeszerzési eljárások eredményeként létrejövő, a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igény kielégítésére alkalmas keretmegállapodások tekintetében – a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 30/A. § (1) bekezdés rendelkezései szerint – a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) helyébe jogutódként a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: DKÜ) lép.

Kérjük, hogy 2019. november 01-től a168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeiket, beszerzéseiket a DKÜ által üzemeltetett Portálon bonyolítsák, továbbá az informatikai tárgyú beszerzésekkel, igényekkel kapcsolatban a DKÜ hivatalos felületét és elérhetőségeit keressék.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a KEF Portál 2019. október 31. 22:00 órakor technikai átállás miatt leállításra kerül, az újraindulás tervezett időpontja 2019. november 02. 09:30 óra. Az újraindítást követően a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1–3. pontja szerinti beszerzési igényeket, beszerzéseket – a 2019. október 31. előtt megindított versenyújranyításokat - kizárólag a DKÜ által üzemeltetett Portálon lehet folytatni, illetve kezdeményezni.

Kiemelten felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak, történnek.

Tisztelettel
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Gépjárművek beszerzésére vonatkozó igényfelmérés a 2020-as költségvetési évben

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Gépjárművek kiemelt termékkörre vonatkozóan igényfelmérést végez.

Az igényfelmérés célja, hogy a központosított közbeszerzési eljárások előkészítése érdekében a KEF átfogó képet kapjon a kötelezett és az önként csatlakozó intézmények 2020-as költségvetési évben tervezett gépjármű beszerzéseiről.

Kérjük, hogy – a mellékelt kitöltési útmutatóban írtaknak megfelelően – szíveskedjenek kitöltetni a mellékelt „gepjarmu_igenyfelmero_2020.xlsx" fájlt (továbbiakban: igényfelmérő lap).

A kitöltött igényfelmérő lapot – Excel formátumban – legkésőbb 2020. március 23. (hétfő) 1200 óráig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre.

Az igényfelmérő lap és a kitöltési útmutató megtalálható a Dokumentumok/Sablonok aloldalon is.

 

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésében foglaltak alapján:

„Az intézmények a központosított közbeszerzési rendszer használata folyamán végig, de különösen az igénybejelentések és a megrendelések teljesítése kapcsán kötelesek adatszolgáltatási és egyéb kötelezettségeiket határidőben teljesíteni, annak érdekében, hogy a központosított közbeszerzési rendszer működtetésével elérni kívánt gazdasági célok megvalósuljanak.”

Az igényfelmérésben nyújtott segítségüket és együttműködésüket köszönjük.

 

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság