Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11537
Pillanatnyi aktív felhasználók száma193
Aktív intézményi felhasználó138
Aktív szállítói felhasználó55
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.09.07.:

Tájékoztatjuk a Tisztelt felhasználókat, hogy 2019.09.07-én a Központosított Közbeszerzési Portál egy nagyobb frissítésen esett át. A részletekről lejjebb, a Hírek között találhatnak részletesebb információkat, melyek mind a Szállítói, mind az Intézményi Nyitólap információs paneljén is olvashatóak!

 

2019.09.06.:

Tájékoztatás az Internet Explorer böngészőszoftver támogatottságának megszűnéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2019.09.07-től a Központosított Közbeszerzési Portálon a Microsoft Internet Explorer böngészőszoftver támogatása megszűnik. Internet Explorer alól a Portál egyes funkciói már nem elérhetőek, továbbá az oldalak kinézetében tapasztalható, specifikációtól eltérő megjelenés is problémákat okozhat.

Ahogy eddig is, a Portál a Firefox és Chrome böngészőszoftverekre van elsődlegesen optimalizálva, így ezekkel a szoftverekkel a Központosított Közbeszerzési Portál továbbra is teljes értékűen használható.

 

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Gépjármű-üzemanyagok kiemelt termékkörre vonatkozó kötelező igénybejelentés az új központosított közbeszerzési portálon

Tisztelt Intézmények!

Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmüket a Gépjármű-üzemanyagok kiemelt termékkörbe tartozó szolgáltatások beszerzésére vonatkozóan is a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet

  • 5. § (2) bekezdésére, amely szerint önként csatlakozó intézmények esetén a bejelentkezés visszaigazolását követően az önként csatlakozott szervezet - a központi beszerző szervezet által jóváhagyott - igénybejelentése alapján jogosult a központi beszerző szervezet által kötött keretmegállapodás terhére történő megrendelésre.
  • 17. § (1) bekezdésére, mely szerint a központosított közbeszerzési rendszer hatálya alá tartozó kötelezett intézmények beszerzési igényeiket háromhavonta előre, rendkívüli sürgősség esetén haladéktalanul, de legkésőbb a beszerzés megkezdésekor kötelesek bejelenteni a központosított közbeszerzési portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu).

A beszerzési igényekben feltüntetett tervezett beszerzések vásárlási kötelezettséget nem keletkeztetnek, ugyanakkor a központosított közbeszerzési rendszer hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények kizárólag a jóváhagyott igénybejelentés(ek) alapján jogosultak a központi beszerző szervezet (KEF) által kötött gépjármű-üzemanyagok kiemelt termékkörben jelenleg hatályos KM01UTNK15 azonosítószámú „Tankautós üzemanyag szállítása” tárgyú és a KM01UKAR16 azonosítószámú „Gépjármű-üzemanyag üzemanyagkártyával történő beszerzése” tárgyú keretmegállapodások terhére történő megrendelésekre.

A beszerzési igényeik bejelentéséhez segítséget nyújt a központosított közbeszerzési portálról (www.kozbeszerzes.gov.hu) letölthető Intézményi kézikönyv 3.2 Igények kezelése pontja.

Az új központosított közbeszerzési portálon az önként csatlakozásokat papíralapon már nem kell beküldeni. Az igényeket kizárólag elektronikusan kell rögzíteni (Intézményi Nyitólap - Igény és Tervezés - Új Igény), és itt kell feltölteni a csatlakozási nyilatkozatot. A jóváhagyott igényekről a kötelezett és az önként csatlakozó intézmények is automatikus e-mail visszaigazolást fognak kapni, ezt szükséges továbbítani a keretmegállapodás szerinti Szállító felé.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság