Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó31231
Pillanatnyi aktív felhasználók száma137
Aktív intézményi felhasználó112
Aktív szállítói felhasználó25
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

 

2021.10.19.:

Kérdőív a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásához

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Piaci Szereplők!
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatást végez, amely a közbeszerzési árak és árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.
A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv
A válaszadók anonim módon jelennek meg az Egyetem kutatói számára, azok személyének beazonosítása nem lehetséges.

Segítő közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

Hírek Hírek

Vissza

Energia beszerzésére vonatkozó igényfelmérés a 2022-es energia év tekintetében - MEGHOSSZABBÍTVA!

Új határidő: 2020.06.24., 15:00.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott Energia kiemelt termékkörre vonatkozóan igényfelmérést végez.

Az igényfelmérés célja, hogy a központosított közbeszerzési eljárások előkészítése érdekében a KEF átfogó képet kapjon a kötelezett intézmények 2022-es energiaévre tervezett villamos energia és földgáz szükségleteiről.
 

A teljes körű igényfelmérés elengedhetetlen az alábbiakban foglaltak miatt:

  • a villamos energia és földgáz új kiemelt termékkör, így előző központosított közbeszerzési eljárásból származó statisztikai adatok nem állnak rendelkezésre,
  • a villamos energia és földgáz új kiemelt termékkörök tekintetében - a többi kiemelt termékkörrel szemben - az intézményi igények nem lehetnek opcionálisak, tekintettel arra, hogy minden intézmény működéséhez feltétel az energia.

Kérjük, hogy töltsék ki a mellékelt „intezmenynev__villamosenergia_igenyfelmero_2022.xlsx", „intezmenynev__foldgaz_igenyfelmero_2022.xlsx" fájlokat a bennük foglalt tájékoztatóknak megfelelően.

A kitöltött excel fájlokat legkésőbb 2020. június. 17-én 2020. június 24-én 15 óráig szíveskedjenek megküldeni az igenyfelmeres@kef.gov.hu e-mail címre. (Az eredeti excel fájlt szerkeszthető formátumban szíveskedjenek megküldeni, mert elektronikusan kerül feldolgozásra. Kinyomtatni, szkennelni, vagy pdf formátumba menteni nem kell.)

Az üres igényfelmérő sablonok megtalálhatóak a közbeszerzési portálon (https://kozbeszerzes.gov.hu) a Dokumentumok/Sablonok aloldalon is.
 

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésében foglaltak alapján:

„Az intézmények a központosított közbeszerzési rendszer használata folyamán végig, de különösen az igénybejelentések és a megrendelések teljesítése kapcsán kötelesek adatszolgáltatási és egyéb kötelezettségeiket határidőben teljesíteni, annak érdekében, hogy a központosított közbeszerzési rendszer működtetésével elérni kívánt gazdasági célok megvalósuljanak.”

Felhívjuk Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy a termékkör sajátosságára figyelemmel a kitöltött excel fájlokban megadott adatokat veszi figyelembe a KEF a közbeszerzési eljárás előkészítése és lebonyolítása során.

Azon intézmények adatai, melyek nem kerülnek be az igényfelmérésbe, a keretek meghatározásakor jelentős kockázatot jelentenek!
 

Kiemelten felhívjuk az intézmények figyelmét a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 7-10 §-ban foglaltakra, mely szerint amennyiben a KEF rendelkezik a kiemelt termékkör vonatkozásában hatályos szerződéssel, úgy az intézmény csak és kizárólag a Kormányrendelet 7. § (1) bekezdés a-d) pontjai szerinti 4 esetben bonyolíthat le saját hatáskörben beszerzést.

Az igényfelmérésben nyújtott segítségüket és együttműködésüket köszönjük.

Amennyiben a kitöltéssel kapcsolatban segítségre van szükségük, a KEF support elérhetőségein állunk rendelkezésükre.

 

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság