Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11325
Pillanatnyi aktív felhasználók száma211
Aktív intézményi felhasználó147
Aktív szállítói felhasználó64
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma67
Rendelhető termékek száma10376134

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2019.07.03.:

Tájékoztatás a KM01PPAP19 azonosító számú, „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú keretmegállapodás hatályba lépéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek” tárgyú, KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodás 2019. július 3-án hatályba lépett.

A keretmegállapodás és annak mellékletei a Portálon (www.kozbeszerzes.gov.hu) a „Közbeszerzési adatok” – „Keretmegállapodások” menüpont alatt a KM01PPAP19 keretmegállapodás azonosítóra szűrve és ITT érhetőek el a dokumentumok között.

Felhívjuk a Tisztelt Intézmények figyelmét, hogy 2019. július 3.-napjától a Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerekre vonatkozó negyedéves és önként csatlakozási igényeiket a KM01PPAP19 azonosító számú keretmegállapodáshoz rögzítsék. A beszerzést megvalósítani továbbra is kizárólag a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által jóváhagyott igénybejelentést követően lehet.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


2019.05.13.:

Tájékoztatás az információtechnológiai tárgyú beszerzések központosított közbeszerzési rendszerben történő megvalósíthatóságáról a 301/2018. (XII.27.) Korm.rendelet előírásaira tekintettel

Tájékoztatjuk a Tisztelt Intézményeket, hogy az információtechnológiai tárgyú keretmegállapodások alapján megvalósítandó beszerzések lebonyolításával kapcsolatos információk a Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) Zrt. honlapján az alábbi linken, a GYIK „A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által kötött keretmegállapodások vonatkozásában lehetőség van-e arra, hogy szervezetünk a kezdő napot követően, azok alapján a keretmegállapodásos eljárás második részeként beszerzést valósítson meg? A Korm. rendelet hatálya az ilyen beszerzésekre is kiterjed?” pontja alatt elérhetők.

https://dkuzrt.hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság


Hírek Hírek

Vissza

Elektronikus versenyújranyitás tájékoztató!

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portálon (KKP) az alábbi keretmegállapodások esetén a verseny újranyitások (VU) lebonyolítása kizárólag elektronikus úton történhet:

 Eljárás Azonosító

 Tárgy

 EKM01MSLIC17

 Microsoft szoftver licencek és szolgáltatások

 EKMNY02SZGRK16

 SZGR - kliens oldali informatikai eszközök beszerzése

 EKMNY14RHGB/17

 A rendvédelmi szervek és honvédelmi szervezetek részére gépjárművek beszerzése

 EKMNY02SRVT17

 Szerverek és tárolók, valamint ezekhez kapcsolódó szolgáltatások beszerzése


Ennek megfelelően az Intézménynek a KKP portálon kell közzétennie a verseny újranyitásra vonatkozó Kbt. szerinti eljárási cselekményeket:

  • ajánlattételi felhívás és dokumentáció,
  • kiegészítő tájékoztatás, korrigendum,
  • bontási jegyzőkönyv,
  • hiánypótlás kérés, felvilágosítás kérés, indoklás kérés,
  • összegezés (köztes döntés),
  • előzetes vitarendezésre adott válasz.

Az elektronikus lebonyolításnak megfelelően, Ajánlattevőnek kizárólag elektronikus úton és formában a KKP-n kell benyújtani a Kbt. szerinti eljárási cselekmények szerint:

  • kiegészítő tájékoztatás kérés,
  • ajánlat (külön a felolvasó lapot majd utána az ajánlatot),
  • hiánypótlás, felvilágosítás, indoklás,
  • előzetes vitarendezés, jogorvoslat.

A nem elektronikus úton lebonyolításra kerülő (pl. papíron beadott ajánlat) eljárások eredménye a központosított közbeszerzési portálra nem feltölthetőek!

A részletes leírás kozbeszerzes.gov.hu oldalon a „Dokumentumok”, „Kézikönyvek” mappában található.