Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a Portálhoz Segítség a Portálhoz

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük írjon e-mail-t az alábbi címre:

kkpsupport@kef.gov.hu

A felhasználói kézikönyvek:

A Központosított Közbeszerzés rendszerének általános bemutatása

Felhasználói kézikönyv - Intézmények
Felhasználói kézikönyv - Szállítók
Elektronikus Verseny Újranyitás - Intézményi kéziköny
 

A Portál használatát bemutató videók a Dokumentumok - Kézikönyvek útvonalon érhetőek el.

Az új Portál bevezetése kapcsán megnövekedett számú megkeresések miatt a kapcsolatfelvétel ideje elhúzódhat, szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

Hiba!
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó10250
Pillanatnyi aktív felhasználók száma2
Aktív intézményi felhasználó1
Aktív szállítói felhasználó1
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma68
Rendelhető termékek száma10314951

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2018.03.01.:

Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kbt. 104.§ (3) bekezdése alapján : „….a keretmegállapodésban részes ajánlattevőket ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség terheli.”

Kérjük tisztelt Partnereinket, hogy amennyiben a versenyújranyitások során nem tudnak eleget tenni a Kbt.-ben és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott kötelességüknek, abban az esetben erről és ennek indokáról az ajánlattételi határidő lejártáig a központosított közbeszerzési portálon a tárgyi versenyújranyitás adatlapján, a kiegészítő tájékoztatás kérések közé feltöltött nyilatkozattal legyenek szívesek tájékoztatni az Intézményt.

Kérjük továbbá, hogy a nyilatkozatukat ne a felolvasólapok közé töltsék fel.

Tisztelettel:

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2018.02.23.:

Tisztelt Intézmények!

A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) hatálya alá tartozó intézmények a kiemelt termékekre vonatkozó beszerzéseik megvalósítása során a Kr. előírásai szerint kötelesek eljárni.

Kiemelt termékkör tárgyban saját hatáskörben beszerzést az intézmény kizárólag a Kr. 7.§ (1) bekezdés a)-d) pontjaiban felsorolt esetekben valósíthat meg.

A Kr. 7.§ (2) bekezdése szerint az intézmény a 7.§ (1) bekezdésben foglalt körülmények mérlegelésekor a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, továbbá az ezen bekezdés alkalmazása nem eredményezheti a központosított közbeszerzési rendszer keretén belül történő közbeszerzés indokolatlan mellőzését.

A Kr. 8.§ (4) bekezdése alapján hatályos keretmegállapodás hiányában, a kiemelt termék saját hatáskörben történő beszerzése során kötött szerződésben az intézmény szerződéses kötelezettséget kizárólag a központi beszerző szervezet által a kiemelt termék vonatkozásában megkötendő keretmegállapodás hatálybalépésének időpontjáig vállalhat. Az intézménynek a szerződés időbeli hatályát erre tekintettel kell megállapítania.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2016. május 23-án megújult a központosított közbeszerzési portál (www.kozbeszerzes.gov.hu), melynek többek között egyik célja a gyorsabb ügyintézés biztosítása, mellyel a saját hatáskörű igények bejelentése is gyorsabbá és egyszerűbbé vált.

A saját hatáskörben tervezett beszerzéssel kapcsolatos kérelmet az intézménynek a portál felületén kell rögzítenie/feltöltenie, a saját hatáskörű beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés kizárólag elektronikus úton történik.

Az igénybejelentést és a kapcsolódó dokumentumokat a portálon az Intézményi nyitólap > Tervezés és igénykezelés > új saját hatáskörű beszerzés engedélyezése útvonalon kell feltölteni, azokat egyéb módon (fax, e-mail, stb.) a Közbeszerzési Igazgatóság részére nem kell megküldeni. A portálra nem rögzített, azaz kizárólag postai úton, illetve faxon/e-mailben megküldött bejelentések jóváhagyására nincs lehetőség.

Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2017.12.15.:

Változás a Megrendelések esetén Portálon megjelenített információk körében

Tisztelt Intézmények/Partnerek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Központosított Közbeszerzési Portálon a megrendeléseknél változás történt a megjelenített információk körében.

A megrendeléseknél a mennyiség és a nettó érték jelenik meg a Portálon a kerekítési szabályok okozta kérdéses esetek megelőzése érdekében.

Az ÁFA és a közbeszerzési díj a mindenkori számviteli és adó jogszabályok illetve a vonatkozó keretmegállapodás alapján kerülnek megállapításra.

Kérjük, hogy a beszerzések megvalósítása során (pl. rendelkezésre álló fedezet) kiemelten vegyék figyelembe a fentieket.

Tisztelettel:
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

 

2017.12.15.:

Tranzakció jelentés feltöltés módosulás 2017.12.15-től!

Felhívjuk a Tisztelt Szállító partnereink figyelmét, hogy a Portálon a Tranzakciós Jelentés kezelésének fejlesztése miatt 2017. december 15-től már csak az új tranzakciós jelentés sablonnal feltöltött fájlokat fogadja be a rendszer (Tranzakciós jelentés sablon_v3.xlsx). Az új sablon továbbra is a Dokumentumok/Sablonok útvonalon érhető el a Portálon, a régi eltávolításra került. Ezzel együtt az árlistákkal kapcsolatos fájlfeltöltések és ellenőrzésük menete is megváltozott.

Bővebb információk a Szállítói Nyitólapon illetve a Dokumentumok/Kézikönyvek menüpont alatt az Árlistákkal_kapcsolatos_feltöltés_változás_20171215.docx nevű fájlban olvashatóak.

Hírek Hírek

Vissza

2016. évi összesített közbeszerzési terv

Tisztelt Felhasználó!

Felhívjuk szíves figyelmét a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 17. § (2) és (3) bekezdéseire, amely a következőket foglalja magába:

(2) Az 1. § (1) bekezdése szerinti szervezetek a beszerzési igényre vonatkozó adatok közlése mellett kötelesek a közbeszerzési törvény szerinti éves összesített közbeszerzési tervet a tárgyév május 15. napjáig a központi beszerző szervezet központosított közbeszerzési portálján elektronikusan rögzíteni.

(3) Az 1. § (1) bekezdése szerinti szervezetek az éves összesített közbeszerzési tervet a kiemelt termékek közbeszerzésének vonatkozásában a központi beszerző szervezet által közzétett formában, összhangban a központosított közbeszerzési portálon közzétett hierarchikus beszerzésosztályozási rendszerrel kötelesek elkészíteni. A közbeszerzési tervben bekövetkezett változásról az intézmény öt munkanapon belül köteles a központi beszerző szervezetet elektronikusan tájékoztatni, a központi beszerző szervezet által a központosított közbeszerzési portálon közzétett formában.

Kérjük, hogy a határidők betartására figyelemmel az éves közbeszerzési terv feltöltésére intézkedni szíveskedjenek.

Az éves terv megküldéséhez kérjük a mellékelt excel táblázatot használják és a kitöltött dokumentumot a Közbeszerzési Portál Terv/Igénykezelés menüjében található Terv dokumentumok pontjában töltsék fel. 

A terv feltöltéssel kapcsolatos kérdéseikkel kapcsolatban munkatársaink a rendelkezésükre állnak.